Contact Information

Recunosc că m-am blocat timp de câteva secunde când am văzut știrea că Facebook a început să testeze înlocuirea butonului de Share de la postări cu un buton pentru mesaje.

Tweet original

Mi se pare că e declarație și un atac direct pentru toate paginile. Adică, ok. Facebook e un business și alte business-uri care sunt prezenți pe site trebuie să înțeleagă că nu e gratis toată expunerea pe care o câștigă acolo.

Modificarea algoritmului de afișare în feed are și e logica lui pentru că evident că nu poți vedea toate postările prietenilor și paginilor pe care le urmărești. Dar să iei direct opțiuni care te ajutau să ajungi la tot mai mulți oameni mi se pare chiar atac direct. Da, da, știu, Facebook e un business, iar acum trebuie să plătim toți social media managerii pentru scandalul cu Cambridge Analytica.

Daaar la finalul zilei, orice schimbări ar face orice rețea de socializare pe care o folosim, noi (social media manageri și oricine se mai ocupă de social media pentru orice brand) trebuie să ne facem treaba și să facem strategii de social media mai bune.

Și să ne rugăm ca acest test să nu devină schimbare permanentă. :)

sursa

Share:

administrator

Pasionată de social media și online, am început să lucrez în online în 2006 și în social media din 2008. De la administrare de site-uri la construirea prezenței în social media a unor branduri mari - reviste precum Cosmopolitan și Marie Claire. Ulterior, am ocupat poziția de Social Media Manager la Kiss FM, cel mai popular post de radio din România. 📱 În prezent, sunt Social Media Specialist freelancer, mereu în căutarea proiectelor provocatoare care să mă inspire și să îmi permită să creez strategii eficiente pentru branduri diverse. ▪ SocialWeb.ro e proiectul meu de suflet, prin care ajut antreprenori și specialiști din domeniu să fie la curent cu tot ce e nou în social media.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *