Contact Information

Emoji-urile sunt utile. Dacă nu ai sau administrezi un brand serios în social media, atunci îți recomand să le folosești.

Nu trebuie să faci abuz de ele! Nu pune 10 emoji-uri. Și unul singur e suficient.

Trebuie să ai grijă să îl adaptezi la postare. De exemplu, dacă vrei să anunți un eveniment poți folosi 📣 sau chiar 🔴 (pe Facebook nu arată cum sunt afișate aici, dar ai înțeles ideea.

Emoji-urile atrag atenția asupra postării tale. Cu ajutorul lor poți face textul postării mai aerisit. Poți adăuga o notă fun textului. Dar nu abuza de ele!

Chiar lista de mai jos te poate inspira.

Cele mai folosite emoji-uri de branduri pe Instagram

Cu ocazia Zilei Mondiale a Emojiului (care e azi, 17 iulie), SocialBakers au publicat pe contul de Instagram top 5 cele mai folosite emoji de branduri pe Instagram.

Sursa: Instagram @socialbakers

Nu trebuie să le iei ca literă de lege și să le folosești doar pe astea. Poți găsi câteva care se potrivesc brandului și să le folosești pe alea. Devin într-un fel parte din brand. Poate găsești unele mai nepopulare, dar care se potrivesc brandului. În felul ăsta ai putea ieși în evidență.

Eu de exemplu, folosesc simboluri – cercul abastru 🔵, rombul albastru 🔹, bulina 🔘 – le găsești spre finalul categoriilor de emoji.

Poți chiar să reprezinți o rubrică sau o tematică de postări cu un emoji. De exemplu, la Kiss FM, pentru piese noi folosesc emoji cu simbol flacără 🔥 ca simbol de hot, e piesă nouă și hot. Sau folosesc bulina roșie 🔴 când vreau să atrag atenția asupra unui rând cu informație importantă. Sau emoji-ul cu semnul exclamării ❗.

Share:

administrator

Pasionată de social media și online, am început să lucrez în online în 2006 și în social media din 2008. De la administrare de site-uri la construirea prezenței în social media a unor branduri mari - reviste precum Cosmopolitan și Marie Claire. Ulterior, am ocupat poziția de Social Media Manager la Kiss FM, cel mai popular post de radio din România. 📱 În prezent, sunt Social Media Specialist freelancer, mereu în căutarea proiectelor provocatoare care să mă inspire și să îmi permită să creez strategii eficiente pentru branduri diverse. ▪ SocialWeb.ro e proiectul meu de suflet, prin care ajut antreprenori și specialiști din domeniu să fie la curent cu tot ce e nou în social media.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *