“Content Strategy for Social Media” este tema ediției 58 a SocialPedia. Evenimentul este dedicat tuturor pasionaților lumii digitale și se va organiza pe 16 aprilie 2024, de la ora 18:30, la Restaurant Monarh din București.
Speakerii acestei ediții sunt: Angela Carp – Jurnalist și Iulia Stănescu – Co-Organizator SocialPedia.
Reach-ul organic al rețelelor sociale este în continuă scădere, iar brandurile și creatorii de conținut trebuie să se bazeze din ce în ce mai mult pe conținutul de calitate și pe o strategie de social media bine definită pentru a ajunge la publicul țintă.
La SocialPedia 58 discutăm despre toți pașii de care un brand sau un creator de conținut are nevoie pentru a-și pune la punct o strategie completă de social media și cum poate să implementeze cu succes un calendar de conținut care să-l propulseze, în mod organic, către audiența pe care și-o dorește.
Vom aborda toate aceste subiecte alături de speakerițele noastre:
- De ce avem nevoie de o strategie de social media?
- Care sunt toți pașii pe care trebuie să-i conțină o strategie de social media?
- De ce avem nevoie de o strategie de conținut generală?
- Cum comunicăm pentru fiecare rețea socială în parte?
- Cât putem face singuri și când știm că trebuie să apelăm la specialiști?
- Tips & Tricks pentru creare de conținut.
- Cum te adaptezi schimbărilor rețelelor sociale dacă ești creator de conținut?
- Cum să găsești idei noi de content?
“Subiectele ediției din aprilie sunt super aplicate. Pentru că știm câtă nevoie este de coerență și de pași clari pentru definirea strategiei de social media, în general, și a strategiei de conținut, în mod particular. Participanții se vor lăsa inspirați de povestea Angelei, care a reușit să ridice o comunitate doar pe baza conținutului publicat, apoi vor primi de la Iulia un ghid util, cu pașii concreți pentru o strategie de content.”, declară organizatoarele evenimentului.
Înscrierile gratuite se fac aici: https://socialpedia.ro/socialpedia-58/.
Despre Speakeri
Angela Carp, Jurnalist
Jurnalist și creator digital, conduce #NEWSWITHANGELA, un proiect online dedicat informării și responsabilizării comunității.
Crede cu tărie că informația este putere, iar un om informat este un om cu oportunități.
Iulia Stănescu, Co-Organizator SocialPedia
Iulia Stănescu este Co-Organizator SocialPedia, Digital Communications Consultant și trainer de educație digitală și antreprenorială pentru copii și adolescenți.
Are un puternic background în jurnalism online și PR. Cu peste 17 ani de experiență în comunicarea digitală, Iulia crede cu tărie în conținutul original și în interacțiunea dintre oameni, atât online, cât și offline. De șapte ani lucrează ca freelancer și are în portofoliu clienți din zona culturală, turism, educație financiară, antreprenoriat, evenimente și fotografie, iar din 2023 conduce și departamentul de social media al agenției de comunicare DiFine PR, DiFine Social.
Partener media: Kiss FM
Parteneri media: Zile şi Nopti, IQAds, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC, PRIME Romania, VIP Romania, Zelist Monitor, Content Marketing Romania, Spotmedia.ro, Ecompedia, Skeels, Olivian.ro, Lumea SEO PPC
Locație: Restaurant Monarh, Calea Plevnei 44 – 46, Bucuresti
Despre SocialPedia
SocialPedia este un proiect educațional dedicat tuturor pasionaților și specialiștilor în digital din România. Premiat la Webstock 2018, proiectul s-a transformat într-un eveniment lunar, unde oameni de succes din online împărtășesc secretele muncii din spatele ecranului. Obiectivul nostru? Sã contribuim la creșterea calitativă a comunității de digital din țară.
Despre organizatori
Sabina Cornovac
De 16 ani creator de conținut și social media specialist, Sabina Cornovac se dedică dezvoltării de proiecte educative pentru comunitatea de social media din România și este adepta conceptului de comunicare Human2Human. Sabina scrie pe https://www.sabinacornovac.ro/ și este creatoarea comunității #SocialPedia.
Iulia Stănescu
Iulia Stănescu este digital communications consultant. Iulia crede cu tărie în conținutul original și în interacțiunea dintre oameni, atât online, cât și offline.