Contact Information

Cum e de așteptat, există preferințe diferite pe cele piața din SUA și cea din Europa.

Facebook e cea mai populară platformă și în SUA și în Europa. Deține 79,41% din piața europeană de social media, în comparație cu 46,57% cât e în SUA.

Mai mult, americanii și europenii au diferite preferințe pentru restul rețelelor sociale:

  • SUA – Pinterest (18,74%), Instagram (13,26%) și X (fostul Twitter) (11,57%)
  • Europa – Instagram (7,91%), X (4,04%) și Pinterest (3,83%)

În 2023, 59% din persoanele din UE au declarat că folosesc rețelele sociale. Danemarca are cel mai mai procent de persoane, 91%, și e urmată de Cipru (83%) și Ungaria (81%). În capătul opus al topul avem Franța (44%), Germania (49%)‌ și Italia (53%).

Alte informații interesante despre social media în Europa:

  • Cheltuielile pentru promovare plătită în social media (în Europa) e posibil să ajungă la 33,95 miliarde de dolari în 2024.
  • 60,9% din business-urile din UE au folosit social media în 2023, cu 36,8% mai multe ca în 2015.
  • 29,5% din business-urile din UE au folosit un singur tip de social media, 23,3% au folosit două și 8,1% au folosit trei.
  • 68,7% din consumatorii din Marea Britanie folosesc Instagram cel mai mult, urmat de Facebook și TikTok.
  • În al patrulea trimestru din 2023, Meta a declarat că aprox. 308 de milioane de europeni folosesc zilnic Facebook.
  • În al treilea trimestru din 2023, Spania a avut cei mai mulți utilizatori din Europa care folosesc WhatsApp (aprox. 91% din populație). Italia și Portugalia sunt foarte aproape, cu 90,3% din utilizatori pe WahstApp. Pe locul 4 e Românpa cu peste 88% din utilizatorii de pe internet în aplicație.
  • 46,5% din consumatorii din Marea Britanie se bazează pe TikTok să descopere produse și 36,3$ folosesc aplicația ca sursă de știri.
  • 73,3% din persoanele care au participat la studiul realizat de Sprout au declarat că ar fi conforatabili ca brandurile să folosească AI pentru a fi mai rapizi în relația cu clienții în social media.  of respondents would be comfortable with brands using AI to deliver faster customer services on social media.

sursa

Photo by cottonbro studio

Share:

administrator

Pasionată de social media și online, am început să lucrez în online în 2006 și în social media din 2008. De la administrare de site-uri la construirea prezenței în social media a unor branduri mari - reviste precum Cosmopolitan și Marie Claire. Ulterior, am ocupat poziția de Social Media Manager la Kiss FM, cel mai popular post de radio din România. 📱 În prezent, sunt Social Media Specialist freelancer, mereu în căutarea proiectelor provocatoare care să mă inspire și să îmi permită să creez strategii eficiente pentru branduri diverse. ▪ SocialWeb.ro e proiectul meu de suflet, prin care ajut antreprenori și specialiști din domeniu să fie la curent cu tot ce e nou în social media.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *