Contact Information

PRIME România lansează ediția cu numărul 17 a revistei PR Forward, intitulată „Speak Up”, o ediție dedicată puterii comunicării și modului în care ideile capătă ecou, transformându-se în impact real. Evenimentul de lansare va avea loc pe 27 martie, începând cu ora 17:30, la The Ark, Centrul Comunitar Zi de Bine, etajul I.

În paginile acestei ediții, cititorii vor descoperi interviuri exclusive cu voci puternice care modelează peisajul comunicării: Claudia Cramaroc – Digital Marketing Specialist Summer Well, Vlad Adamescu și Răzvan Petri – fondatori ,,Politică la minut” și creatori de conținut în sfera politică, Violeta Loredana Pascal – fondatoarea ,,PRwave”, Diana Iordăchioaia – blogger și creator de conținut cu experiență în Beauty & Fashion și Zlavog – streamer Twitch și activist. De asemenea, Ada Antofi (Formr) & Iulia Boloca (Nomazi Advertising) ne-au împărtășit din cunoștințele și experiența dobândite odată cu responsabilitatea de a fi co-founders ai unor agenții de succes.

Pe lângă aceste dialoguri captivante, revista prezintă și insights despre campanii de referință, care demonstrează puterea unei comunicări bine articulate, precum:

  • MedLife & Golin – „Tested is Hot”, o inițiativă ce pune sănătatea pe agenda publică printr-o strategie care își propune să crească conștientizarea asupra importanței sănătății sexuale.
  • Vinted „Too Many”, o campanie care aduce în prim-plan un mesaj puternic despre sustenabilitatea în modă, provocând consumatorii să reflecteze asupra impactului alegerilor lor vestimentare.

PR Forward #17: Speak Up este mai mult decât o ediție de revistă – este un spațiu în care celebrăm acele voci care redefinesc industria, nu doar prin ceea ce spun, ci prin impactul pe care îl au asupra celor din jur. Mai mult decât atât, ediția aceasta te provoacă să te gândești la impactul pe care îl putem lăsa ca generație, dacă we dare to risk a little.

Mișcarea este susținută și de speakerii ce vor fi prezenți la eveniment – Iulia Boloca ne va vorbi despre viața de copywriter și va explora cum să îți păstrezi autenticitatea în campanii pentru branduri de calibru & Ada Antofi ne va da some insights despre ce înseamnă să fii creative director într-o agenție Gen Z și despre felul în care își cultivă creativitatea. Îi vom avea alături de noi și pe Vlad Adamescu, care va discuta despre ce înseamnă să traduci politica pe înțelesul tinerilor, cum mențineți interesul publicului și ce rol joacă vocea personală în acest tip de comunicare, dar și pe Zlăvog, alături de care vom începe o discuție despre responsabilitatea care vine la pachet cu o comunitate activă & cum reușește să îmbine entertainmentul cu subiecte care make some noise.

Revista este disponibilă atât în format fizic, cât și în format digital.

PRIME România este singura asociație de Relații Publice și Comunicare dedicată studenților, oferind o platformă de învățare și dezvoltare prin proiecte, evenimente și publicații de specialitate.

Sponsori: CEC Bank, Aqua Carpatica, PepsiCO, Caii de la Letea, Ruvix, Brewzeus, Web2Print, Candla, WTF Photobooth, Art Cakes, Cămara de la Munte, Chocoland, Cărturești, Crazy Daisy, Zi de Bine.

Parteneri Media: PRwave, Social Pedia, IQAds, Events Max, Social Web.

Share:

administrator

Pasionată de social media și online, am început să lucrez în online în 2006 și în social media din 2008. De la administrare de site-uri la construirea prezenței în social media a unor branduri mari - reviste precum Cosmopolitan și Marie Claire. Ulterior, am ocupat poziția de Social Media Manager la Kiss FM, cel mai popular post de radio din România. 📱 În prezent, sunt Social Media Specialist freelancer, mereu în căutarea proiectelor provocatoare care să mă inspire și să îmi permită să creez strategii eficiente pentru branduri diverse. ▪ SocialWeb.ro e proiectul meu de suflet, prin care ajut antreprenori și specialiști din domeniu să fie la curent cu tot ce e nou în social media.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *