Contact Information

Pe site-ul start-imm.ro am găsit un infografic foarte interesant despre paginile de brand din România în 2014. Infograficul include topul paginilor de Facebook românești, paginile cu cel mai ridicat engagement rate și cele mai populare posturi.

Top 10 pagini de brand pe Facebook (după numărul de fani)

  1. Opel Romania (2.535.000 fani)
  2. Fashion Days (1.637.000 fani)
  3. Lidl Romania (1.467.000)
  4. Aqua Carpatica
  5. Tefal
  6. Avon
  7. McDonald’s 
  8. Coca Cola
  9. Samsung Mobile
  10. Doncafe

Pagini cu cel mai ridicat engagement rate

  1. Belvita (4,8% – august 2014)
  2. Belvita (4,7% – septembrie 2014)
  3. Philips (3,9% – noiembrie 2014)
  4. Belvita (3.1% – octombrie 2014)
  5. RCS & RDS (2% – iulie 2014)

Top 3 posturi ale anului

1. Nike Football (nr. total de interacțiuni: 25.548) – 15.405 like-uri / 852 comentarii / 9.291 share-uri / 13,4% engagement rate

2. Jack Daniel’s Tennessee Whiskey Romania (nr. total de interacțiuni: 21.239) – 19.589 like-uri / 184 comentarii / 1.466 share-uri / 13,7% engagement rate

3. Telekom Romania (nr. total de interacțiuni: 20.710) – 19.975 like-uri / 335 comentarii / 400 share-uri / 2,68% engagement rate

Mai multe informații găsești în infografic:

Paginile de brand din Romania in 2014

Photo credit (icon): melenita2012 / Foter / CC BY

Share:

administrator

Pasionată de social media și online, am început să lucrez în online în 2006 și în social media din 2008. De la administrare de site-uri la construirea prezenței în social media a unor branduri mari - reviste precum Cosmopolitan și Marie Claire. Ulterior, am ocupat poziția de Social Media Manager la Kiss FM, cel mai popular post de radio din România. 📱 În prezent, sunt Social Media Specialist freelancer, mereu în căutarea proiectelor provocatoare care să mă inspire și să îmi permită să creez strategii eficiente pentru branduri diverse. ▪ SocialWeb.ro e proiectul meu de suflet, prin care ajut antreprenori și specialiști din domeniu să fie la curent cu tot ce e nou în social media.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *