Pe site-ul start-imm.ro am găsit un infografic foarte interesant despre paginile de brand din România în 2014. Infograficul include topul paginilor de Facebook românești, paginile cu cel mai ridicat engagement rate și cele mai populare posturi.
Top 10 pagini de brand pe Facebook (după numărul de fani)
- Opel Romania (2.535.000 fani)
- Fashion Days (1.637.000 fani)
- Lidl Romania (1.467.000)
- Aqua Carpatica
- Tefal
- Avon
- McDonald’s
- Coca Cola
- Samsung Mobile
- Doncafe
Pagini cu cel mai ridicat engagement rate
- Belvita (4,8% – august 2014)
- Belvita (4,7% – septembrie 2014)
- Philips (3,9% – noiembrie 2014)
- Belvita (3.1% – octombrie 2014)
- RCS & RDS (2% – iulie 2014)
Top 3 posturi ale anului
1. Nike Football (nr. total de interacțiuni: 25.548) – 15.405 like-uri / 852 comentarii / 9.291 share-uri / 13,4% engagement rate
2. Jack Daniel’s Tennessee Whiskey Romania (nr. total de interacțiuni: 21.239) – 19.589 like-uri / 184 comentarii / 1.466 share-uri / 13,7% engagement rate
3. Telekom Romania (nr. total de interacțiuni: 20.710) – 19.975 like-uri / 335 comentarii / 400 share-uri / 2,68% engagement rate
Mai multe informații găsești în infografic:
Photo credit (icon): melenita2012 / Foter / CC BY