“Content Marketing 101” este tema ediției 30 a SocialPedia. Evenimentul este dedicat tuturor pasionaților lumii digitale și are loc offline, pe 14 septembrie 2021, de la ora 18:30, la restaurantul Jacq Pot din București.
‘Speakerii acestei ediții, powered by SAMSUNG Romania, sunt: Corina Enache (Social Media Specialist), Alexandru Negrea (Trainer și Consultant social media) și Emil Rengle (Antreprenor și Influencer).
Într-o lume digitală competitivă, brandurile și creatorii de conținut care investesc în content marketing au doar de câștigat. Este una dintre cele mai eficiente metode de a crește engagementul audienței, de a dezvolta prezența online a brandului și de a genera lead-uri.
Cu ajutorul content marketingului, vei întări încrederea audienței în tine, vei îmbunătăți conversiile, te vei conecta mai bine cu clienții și vei genera lead-uri. Iar clienții așteaptă doar conținut de calitate, consistent, din partea brandurilor și creatorilor de conținut pe care îi urmăresc.
Care sunt beneficiile unei strategii de content marketing?
1. Audiența va rămâne conectată cu brandul/influencerul pentru mai mult timp. Conținutul bun este un atu important. Are puterea de a concepe experiențe pozitive pentru comunitate.
2. Brandul va avea tracțiune mai bună în social media.
3. Va crește încrederea audienței. Conținutul ajută la construirea de relații puternice cu publicul țintă și cu comunitatea. Atunci când un brand/influencer creează valoare fără să ceară nimic în schimb, audiența va avea mai multă încredere în sfaturi și recomandări.
4. Conținutul de calitate poate genera lead-uri mai bune și de calitate. Atunci când audiența vizionează conținutul, are mai multe șanse să cumpere/apeleze la brand în viitor.
5. Conținutul relevant și calitativ poate poziționa un brand/creator de conținut ca autoritate în industrie. Calitatea conținutului crește brand awareness-ul.
6. Cu ajutorul content marketingului, un brand/influencer își poate crește comunitatea de fani loiali. Acest lucru se poate traduce și în investiții mai mici în strategia de marketing.
Invitații SocialPedia 30 vor discuta despre toate aceste lucruri și vor încerca să răspundă la întrebări precum:
- Cum se face corect o strategie de content marketing?
- De ce ar trebui să țină cont brandurile atunci când își stabilesc strategia de content marketing?
- Dar creatorii de conținut/influencerii?
- Care sunt principalele provocări în realizarea strategiei de content marketing?
- Ce înseamnă o strategie de content marketing eficientă?
- Cum creezi conținut care chiar să atragă?
“Conținutul, de orice fel (text, audio, foto, video) este și va rămâne rege în social media. Într-o epocă în care story-urile devin tipul de content preferat, este important să știi cum să atragi atenția asupra brandului tău imediat, astfel încât audiența ta să rămână alături de tine. De aceea, am invitat specialiști în domeniu care să vorbească despre cum putem face o strategie eficientă de content marketing și cum putem genera idei noi”, declară organizatorii evenimentului.
“Anul acesta, normalitatea a început deja să se contureze într-o formă nouă, întreaga cultură socială a evoluat, iar așteptările și nevoile consumatorilor s-au modificat și ele. Iar în acest context, și partea de content marketing a trebuit să adopte noi metode de exprimare, interconectare și să aducă practic noi modalități de a experimenta divertismentul și educația. În continuare, pentru Samsung este foarte importantă crearea unor conexiuni puternice între produse și tehnologie, alături de pasiunile și interesele utilizatorilor. Anul acesta, poate mai mult ca oricând, am continuat să îmbunătățim interacțiunea utilizatorilor cu brandul nostru și să deschidem noi conversații cu comunitățile noastre prin conținutul pe care l-am avut pe toate canalele de comunicare”, a declarat Simona Panait, Director de Marketing Samsung România & Bulgaria.
Înscrierile gratuie se fac aici: https://socialpedia.ro/socialpedia-30/.
Accesul este permis doar persoanelor care prezintă la intrare dovada schemei complete de vaccinare, un test RT-PCR negativ realizat cu maximum 72 de ore înainte de eveniment, un test antigen negativ realizat cu maximum 24 de ore înainte eveniment sau dovada că ați trecut prin boală în ultimele 180 de zile.
Despre Speakeri
Corina Enache – Social media Specialist Samsung România
Cu o experiență de peste 5 ani în comunicare, Corina Enache coordonează toată activitatea canalelor de social media din cadrul Samsung România. Crede că cele mai mari obiective pot fi atinse doar cu perseverență, multă motivație și neapărat împreună cu o echipă bine închegată. Din 2018, a coordonat și implementat numeroase campanii de lansare de produs, de gaming, fotografie și artă. Alături de Samsung Electronics și agențiile partenere, a obținut mai multe premii naționale și internaționale, precum Best in Digital Brand Platforms la IN2Sabre 2020 pentru The Banknote Concert și Best Use of Photography (2nd place) cu Explore with Galaxy și (1st place) cu Anotimpurile Samsung.
Alexandru Negrea – Trainer și Consultant social media
Construiește și promovează servicii și produse digitale de peste 10 ani, iar în 2015 a înființat Social Smarts, companie de cursuri, webinarii și consultanță pe teme de marketing și comunicare în social media. În 2012, a creat primul curs intensiv de social media din România, cu peste 1.500 de absolvenți în prezent și un premiu pentru excelență în educație din partea IAA România.
Emil Rengle – Antreprenor & Influencer
Emil Rengle este compozitor, coregraf, dansator, regizor și solist din România. A devenit cunoscut câștigând al optulea sezon al Românii au talent și fiind primul dansator din istoria emisiunii care câștigă marele premiu. În același timp, este una dintre cele mai autentice voci din online-ul national, promovând mesaje de iubire, libertate și diversitate.
Sponsored by Samsung Romania
Partener Media: Kiss FM
Parteneri: Siviero Maria, Heavy Cup, Liliac
Parteneri Media: Zile şi Nopti, Doza de Comunicare, IQAds, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC
Locație: Restaurant Jacq Pot (Strada Zborului 2)
Despre SocialPedia
SocialPedia este un proiect educațional dedicat tuturor pasionaților și specialiștilor în digital din România. Premiat la Webstock 2018, proiectul s-a transformat într-un eveniment lunar, unde oameni de succes din online împărtășesc secretele muncii din spatele ecranului. Obiectivul nostru? Sã contribuim la creșterea calitativă a comunității de digital din țară.
Despre organizatori
Sabina Cornovac
De 13 ani creator de conținut și social media specialist, Sabina Cornovac se dedică dezvoltării de proiecte educative pentru comunitatea de social media din România și este adepta conceptului de comunicare Human2Human. Sabina scrie pe https://www.sabinacornovac.ro/ și este creatoarea comunității #SocialPedia.
Despre Iulia Stănescu
Iulia Stănescu este digital communications consultant. Are un puternic background în jurnalism online și PR. Cu peste 13 ani de experiență în comunicarea digitală, Iulia crede cu tărie în conținutul original și în interacțiunea dintre oameni, atât online, cât și offline. De doi ani de zile a început să lucreze pe cont propriu și are în portofoliu clienți din zona culturală, turism, educație financiară, antreprenoriat, evenimente și fotografie