Contact Information

SocialPedia 42: Ce trebuie să știi despre The Power of Communities, cu Claudia Nicolau-Penda, Alexandra Iosif și Denisa Radu 

“The Power of Communities” este tema ediției 42 a SocialPedia. Evenimentul este dedicat tuturor pasionaților lumii digitale și se va organiza offline, pe 11 octombrie 2022, de la ora 18:30, în București.

Speakerii acestei ediții sunt: Claudia Nicolau-Penda – fondatoare @Nu Mai Port, Alexandra Iosif – creator de conținut și Denisa Radu – Marketing Manager & University Teacher.

“Comunitate” este cuvântul anului 2022. Ascensiunea rețelelor sociale a dus la un acces mai ridicat la informație și la mai multă transparență. Iar companiile, brandurile și creatorii de conținut și-au adaptat comunicarea, de la o formă de monolog, în care urmăritorii doar acceptă mesajele, la un dialog cu și în comunitățile online care se construiesc în jurul lor. Acestea sunt importante pentru a crea conexiuni pozitive și pentru a relaționa într-un mod coerent și real. 

Conform The State of Community Management, 57% dintre membrii comunităților online se simt văzuți, 63% se simt auziți, 70% iau parte la rezolvarea situațiilor apărute și 78% au tendința să pună întrebări. Comunicarea naturală și învățarea sunt obiectivele principale ale comunităților. Același sondaj spune că 77% dintre respondenți consideră că aceste comunități online sunt cele mai importante grupuri din care fac parte. 4 din 5 persoane interacționează în cadrul lor. 

La SocialPedia 42 discutăm despre puterea și importanța comunităților, fie că vorbim despre comunități online, ale unui brand, ale unui proiect sau ale unui influencer.

Vom aborda toate aceste subiecte alături de speakerii noștri: 

  • Cum îți construiești o comunitate online sănătoasă și cum o crești de-a lungul timpului?
  • De ce câte feluri sunt comunitățile online și de ce sunt importante?
  • Cum își construiesc influencerii și creatorii de conținut comunități în jurul lor și cum îi ajută?
  • Cum îți construiești comunitatea în jurul brandului personal? Dar în jurul unui brand? 
  • Cum duci comunitățile din mediul online în offline?
  • Ce înseamnă să fii community manager și de ce skill-uri ai nevoie?
  • Cât de mare trebuie să fie o comunitate online pentru a fi relevantă?

Inspirate de comunitatea noastră, SocialPedia, dedicăm ediția din luna octombrie comunităților solide. “Familii” formate inițial în mediul online, dar care se întâlnesc offline și leagă prietenii dincolo de ecranul digital. Este important să recunoaștem puterea acestor grupuri. De asemenea, este esențial ca brandurile să înceapă să comunice adecvat, cu și pentru ele.”, declară organizatoarele evenimentului.

Înscrierile gratuite se fac aici: https://socialpedia.ro/socialpedia-42     

Despre Speakeri

Claudia Nicolau-Penda – Fondatoare @ Nu Mai Port

Claudia este fondatoarea comunității Nu Mai Port. “Om de lume”, așa cum îi place să își spună, are 16 ani de experiență în piața media din România. Crede că fiecare dintre noi trebuie să schimbe ceva în jur. Nu trăiește nici în trecut și nici nu se proiectează prea des în viitor. Savurează clipă. 

Nu Mai Port a plecat de la ideea de a vinde piesele vestimentare pe care nu le mai purtăm, însă s-a transformat în ceva mult mai important. Nu mai este doar un grup despre haine și încălțăminte, ci despre oameni și poveștile lor, educație, pasiuni și chiar…iubire.

Alexandra Iosif – Creator de conținut

Alexandra este o fată simplă de la țară, așa cum îi place să spună despre ea, care a venit să studieze informatică la București și care a reușit între timp să se întrețină singură din online și să adune în jurul ei o comunitate super strânsă și reală. Tot ce a făcut a fost să posteze constant și să fie exact așa cum este în viață reală, fără aparențe, iar oamenii au început ușor, ușor să rezoneze cu felul ei de a fi și să-i fie alături fix pentru naturalețea ei, lucru pentru care este extrem de recunoscătoare.

Denisa Radu – Marketing Manager & University Teacher

Denisa Radu este doctor în științele comunicării, în lucrarea sa abordând tematica comunicării online (în special pe rețelele sociale) și mobilitatea culturală pe care a făcut-o posibilă. Cu o experiență în domeniul comunicării de peste 11 ani, în prezent este Chief Marketing Officer într-o companie internațională din domeniul software, însă pasiunea de a preda studenților a determinat-o să-și împartă viața profesională între a fi practician și profesor. De 9 ani predă o serie de cursuri universitare ce tratează dezvoltarea de strategii de comunicare și scrierea creativă pe rețelele sociale.

Powered by Eisberg #SimplyFresh România

Partener media: Kiss FM 

Parteneri Media: Zile şi Nopti, Doza de Comunicare, IQAds, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC

Locație: Restaurant Monarh, Calea Plevnei 44 – 46, Bucuresti

Despre SocialPedia

SocialPedia este un proiect educațional dedicat tuturor pasionaților și specialiștilor în digital din România. Premiat la Webstock 2018, proiectul s-a transformat într-un eveniment lunar, unde oameni de succes din online împărtășesc secretele muncii din spatele ecranului. Obiectivul nostru? Sã contribuim la creșterea calitativă a comunității de digital din țară.

Despre organizatori

Sabina Cornovac

De 15 ani creator de conținut și social media specialist, Sabina Cornovac se dedică dezvoltării de proiecte educative pentru comunitatea de social media din România și este adepta conceptului de comunicare Human2Human. Sabina scrie pe https://www.sabinacornovac.ro/ și este creatoarea comunității #SocialPedia.

Iulia Stănescu

Iulia Stănescu este digital communications consultant. Are un puternic background în jurnalism online și PR. Cu peste 15 ani de experiență în comunicarea digitală, Iulia crede cu tărie în conținutul original și în interacțiunea dintre oameni, atât online, cât și offline. De doi ani de zile a început să lucreze pe cont propriu și are în portofoliu clienți din zona culturală, turism, educație financiară, antreprenoriat, evenimente și fotografie

Share:

administrator

Pasionată de social media și online, am început să lucrez în online în 2006 și în social media din 2008. De la administrare de site-uri la construirea prezenței în social media a unor branduri mari - reviste precum Cosmopolitan și Marie Claire. Ulterior, am ocupat poziția de Social Media Manager la Kiss FM, cel mai popular post de radio din România. 📱 În prezent, sunt Social Media Specialist freelancer, mereu în căutarea proiectelor provocatoare care să mă inspire și să îmi permită să creez strategii eficiente pentru branduri diverse. ▪ SocialWeb.ro e proiectul meu de suflet, prin care ajut antreprenori și specialiști din domeniu să fie la curent cu tot ce e nou în social media.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *