Contact Information

În februarie s-a aflat că Facebook testează evidențierea hashtagurilor și tagurilor dintr-o postare.

Acestea erau evidențiate și înainte. În aplicație erau marcate cu un albastru mai închis, iar pe web – doar cu bold și scris negru. Adică nu iese deloc în evidență. Acum Facebook l-a schimbat în albastru.

Întrebare pentru tine: tu folosești Facebook și pe calculator sau stai exclusiv pe telefon? Scrie-mi în comentarii.

Din ce am observat, e doar în aplicația Facebook. Nu stiu dacă se va extinde și către versiunea web.

Bun, hai să îți arăt cum apare acum. Asta dacă nu ai văzut deja pe Facebook.

Plus am mai descoperit ceva. Uitându-mă prin postările mele mai vechi să văd ce e schimbat, am găsit una în care am pus în text un link. Însă e un link fără https://, prin urmare nu ar trebui să fie clickabil. Dar ăsta era. Am încercat să văd dacă asta înseamnă că e clickabil un link fără https sau www, dar nu mi-a ieșit.

Dacă observi și tu un link de genul ăsta, să îmi lași te rog în comentarii link către el.

E mișto că le-au făcut în sfârșit mai vizibile. Acum arată mult mai bine pagina unui hashtag față de ce eram înainte, dar tot mai au de lucrat la ordonarea postărilor.

Și probabil asta își doresc evidențiindu-le cu albastru. Probabil până acum lumea nu prea acorda atenție tagurilor și hashtagurilor așa că nimeni nu dădea click pe ele.

Acum rămâne de văzut dacă va reuși să facă hashtagurilor mai populare. Pentru că studiile făcute până acum au arătat că hashtagurile folosite pe Facebook nu dau rezultatele pe care le obțin în alte rețele de socializare.

Tagurile sunt importante pentru că, în cazul conturilor personale, postările în care e menționat cu tag un profil, acea postare apare și pe profilul lui. (asta dacă nu are moderarea postărilor cu tag și trebuie să aprobe automat)

La pagini e altă poveste. Noul Facebook a stricat multe secțiuni și opțiuni din pagini. De exemplu, acum nu mai pot vedea postările în care a fost menționată o pagină.

Share:

administrator

Pasionată de social media și online, am început să lucrez în online în 2006 și în social media din 2008. De la administrare de site-uri la construirea prezenței în social media a unor branduri mari - reviste precum Cosmopolitan și Marie Claire. Ulterior, am ocupat poziția de Social Media Manager la Kiss FM, cel mai popular post de radio din România. 📱 În prezent, sunt Social Media Specialist freelancer, mereu în căutarea proiectelor provocatoare care să mă inspire și să îmi permită să creez strategii eficiente pentru branduri diverse. ▪ SocialWeb.ro e proiectul meu de suflet, prin care ajut antreprenori și specialiști din domeniu să fie la curent cu tot ce e nou în social media.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *