O dată cu schimbările în fan page-uri a apărut o nouă secțiune în opțiuni: featured. În cadrul acesteia sunt 2 opțiuni: likes și page owners.
Page owners e perfectă pentru paginile de bloguri, așa cum am facut și eu la pagina blogului meu.
Însă, dacă administrezi pagina unui brand / companie / produs / și altele atunci nu e indicat să o folosești, ci să te folosești de Featured Likes.
Featured le găsești în opțiunile de Edit Page. Te duci la Featured, apoi dai click pe Edit Featured Likes.
ATENȚIE: Trebuie să dai like la paginile respective folosindu-te de opțiunea “Use Facebook as [page]”.
Acolo poți adăuga:
- alte pagini care sunt într-un fel relaționate cu domeniul tău (al paginii pe care o administrezi)
- celelalte pagini din cadrul companiei (așa cum am făcut și eu la COSMOPOLITAN); în felul ăsta relaționezi produsul cu celelalte, le aduci și lor awarness (ca tot sunt din aceeași ‘familie’)
În plus, poți alege și ce pagini să apară în lista respectivă. Dacă ai mai mult de 5, poți selecta exact care să apară în spațiul respectiv. Ordinea însă nu o poți controla. La fel ca în cazul pozelor din header.