Contact Information

A fost în teste cam un an, dar acum e oficial: poți da reply la un comentariu de la un Reel cu un alt Reel.

Când dai reply unui comentariu, în stânga e o nouă iconiță, apeși pe ea și poți da reply de acum la acel comentariu printr-un Reel. Așa cum e și pe TikTok. ;)

Adică opțiunea e disponibilă și pentru comentariile de la postările obișnuite. Așa am citit pe Social Media Today, deși din ce am văzut acum pe Instagram am opțiunea doar la comentarii de la Reel.

Din ce se vede din poza de mai sus și din videoul de mai jos de pe Twitter poți schimba culoarea comentariului pus pe video.

E o opțiune necesară. Atât pentru Instagram dacă își doresc cu adevărat să câștige în fața TikTok-ului (aham!), cât și pentru creatorii de conținut pentru că așa cresc engagementul și poți posta noi Reel-uri pe care Instagram le adoră în momentul ăsta.

Copiatul ăsta după TikTok e nasol, dar mai nasol pentru ei ar fi să nu se adapteze și să rămână fixați pe ce era Instagram. Plus, Mark Zuckerbeg a anunțat recent că Reel-urile sunt ”principala metodă de creștere a engagementului” pe platformă. În fiecare zi, un milion de utilizatori internacționează cu Reel-urile.

Dar nu poți câștiga la nesfârșit prin copierea altor aplicații de succes sau cumpărarea lor pentru monopol.

Ai observat că s-a schimbat feed-ul Instagram? E mix de postări obișnuite și Reel-uri care acoperă mare parte din ecran?

Cum ți se pare schimbarea?

Pentru mine noul mix de content din feed mi se pare foarte obositor. Înțeleg nevoia lor de a scoate în față Reel-urile, dar formatul diferit și mixul de animație cu poze și, mai ales, Suggested Posts, ajung să nu mai știu la ce mă uit. Vedem în timp ce schimbări mai fac.

Ține minte: nu trebuie să ții cu unii sau cu alții, vezi unde e comunitatea și folosește tool-urile oferite de fiecare rețea socială pentru a-ți duce mai departe misiunea.

Photo by cottonbro from Pexels

Share:

administrator

Pasionată de social media și online, am început să lucrez în online în 2006 și în social media din 2008. De la administrare de site-uri la construirea prezenței în social media a unor branduri mari - reviste precum Cosmopolitan și Marie Claire. Ulterior, am ocupat poziția de Social Media Manager la Kiss FM, cel mai popular post de radio din România. 📱 În prezent, sunt Social Media Specialist freelancer, mereu în căutarea proiectelor provocatoare care să mă inspire și să îmi permită să creez strategii eficiente pentru branduri diverse. ▪ SocialWeb.ro e proiectul meu de suflet, prin care ajut antreprenori și specialiști din domeniu să fie la curent cu tot ce e nou în social media.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *