Contact Information

YouTube a lansat o nouă opțiune (împrumutată de la TikTok) prin care poți da reply la un comentariu publicat la un video de pe YouTube cu un video scurt, un Short (pentru că așa se numesc pe YouTube).

Funcția e bine-venită și e un mijloc prin care poți publica mai mult conținut video scurt. Și mai ușor, pentru că ai deja subiectele pentru videouri.

Doar că pe YouTube funcția are o problemă. Apare doar pe canalul YouTube, nu apare și ca reply la comentariu. Soluția pe care am găsit-o pe moment e să las link către video la comentariul respectiv.

Intri în aplicația YouTube și deschizi videoul. Cauți comentariul respectiv și apeși pe butonul de reply.

Apoi îți apare un câmp în care de obicei scrii un comentariu, dar în partea lui dreaptă ai o iconiță cu simbolul de YouTube Short. Apeși pe ea.

Apoi se deschide aceeași fereastră ca atunci când faci un YouTube Short. Ai opțiunea să filmezi direct prin aplicație videoul sau să îl încarci din telefon.

Sticker-ul acela cu comentariul nu poate fi mutat până nu ai videoul – fie că-l filmezi, fie că îl selectezi din telefon.

Apoi ai opțiunea să scrii descrierea (max 100 caractere), care e de fapt titlul videoului.

Intră în Creator Studio pentru a pune cover-ul și pentru a activa monetizarea.

Apoi, după cum ți-am scris și mai sus, nu apare în comentarii videoul. Soluția mea de compromis a fost să las reply cu link către video (dacă tot l-am făcut și l-am postat măcar să intre persoana respectivă acolo).

Urmărește SocialWeb.ro pentru noutăți și informații din social media și internet – pe FacebookInstagramTikTok, Youtube și LinkedIn. Dacă preferi grup de Facebook, te invit cu drag – distribui mai multe info acolo față de alte rețele sociale. Și nu uita de newsletter.

Photo by Porapak Apichodilok: https://www.pexels.com/photo/person-standing-while-using-phone-369376/

Share:

administrator

Pasionată de social media și online, am început să lucrez în online în 2006 și în social media din 2008. De la administrare de site-uri la construirea prezenței în social media a unor branduri mari - reviste precum Cosmopolitan și Marie Claire. Ulterior, am ocupat poziția de Social Media Manager la Kiss FM, cel mai popular post de radio din România. 📱 În prezent, sunt Social Media Specialist freelancer, mereu în căutarea proiectelor provocatoare care să mă inspire și să îmi permită să creez strategii eficiente pentru branduri diverse. ▪ SocialWeb.ro e proiectul meu de suflet, prin care ajut antreprenori și specialiști din domeniu să fie la curent cu tot ce e nou în social media.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *