Pe 8 mai 2025, la Casa de Cultură a Studenților din București, Asociația Studenților la Comunicare a organizat evenimentul de lansare al revistei „Etajul 6”, un proiect editorial realizat de studenții Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării pentru studenții pasionați de domeniul comunicării.
40 de participanți, în special studenți ai Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, dar și tineri pasionați de domeniul comunicării din alte centre universitare, au participat la evenimentul de relansare al revistei „Etajul 6”. Aceștia au avut ocazia de a citi noul număr al revistei și de a asculta povestea renașterii acesteia.

Lansarea revistei „Etajul 6” a marcat debutul unei noi viziuni a proiectului, menită să reflecte preocupările, pasiunile și viziunea tinerilor asupra lumii media și a industriei comunicării. Publicația este rezultatul unui efort colectiv al membrilor Asociației Studenților la Comunicare și al studenților Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, care și-au propus să ofere un spațiu creativ pentru articole, interviuri, reportaje și opinii ce abordează subiecte relevante domeniului studiat în perioada studenției.
Evenimentul de lansare a inclus prezentarea revistei și modul în care aceasta a contribuit la dezvoltarea studenților, unde au vorbit Petrișor Vasile, Project Managerul proiectului, Andrei Nicolae, Președintele Asociației Studenților la Comunicare, și Elisa Podaru, Redactorul Șef al edițiilor publicate anterior, cât și sesiuni de discuție deschise despre experiența în domeniul comunicării a invitaților speciali, respectiv Diana Coman, specialistă în Social Media, și Daniel Turcu (Cafelutză), influencer și owner al rețelei de cafenele GOAT.

De asemenea, participanții au avut ocazia să citească și revistele „ZINANCE” și „BITE”, realizate de studenții Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, anul III, specializarea Jurnalism, în cadrul unui proiect al uneia dintre materiile pe care aceștia o studiază în acest semestru.
Tema evenimentului a fost Coffee Break, iar atmosfera a fost completată de cafeaua preparată la fața locului de către cei de la Cofftails și lumânările parfumate marca
Chill&Flame pe care participanții au avut ocazia de a le câștiga, în urma unei tombole. Printre sponsorii evenimentului de relansare se mai numără: Casa de Cultură a Studenților, Tipomedia, Cartofisserie, Donut Studio, Granini și La Fântâna.
Revista „Etajul 6” este o publicație realizată de studenți pasionați de comunicare, jurnalism și media, dezvoltat de Asociația Studenților la Comunicare. Numele revistei face trimitere la locul unde studenții Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării petrec cel mai mult timp, fiind totodată un omagiu adus etajului la care se află Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. „Etajul 6” își propune să fie o platformă liberă de exprimare, unde tinerii își pot face auzite ideile, perspectivele și preocupările, abordând teme relevante din sfera media, cultură urbană, lifestyle și societate.
Noul număr al revistei „Etajul 6” este disponibil online și poate fi citit aici:
https://www.calameo.com/read/00793886303aebf4d93fc
„„Etajul 6” este mai mult decât o revistă. Ea reprezintă un spațiu unde vocile noastre, ale studenților, pot fi auzite, iar creativitatea este la ea acasă. Vrem să inspirăm, să provocăm idei și să creăm punți între generațiile de comunicatori. Din acest motiv am gândit o nouă abordare și identitate de brand, pentru a ajunge mai ușor la studenții noștri”, a declarat Project Managerul proiectului, Petrișor Vasile.
„Prin „Etajul 6”, Asociația Studenților la Comunicare dorește să creeze un liant între voluntariat și teoria pe care profesorii ne-o oferă în anii de facultate. Prin acest proiect, ne asumăm rolul de a construi o comunitate mai unită, mai vizibilă și mai implicată în lumea comunicării.” a declarat Președintele Asociației Studenților la Comunicare, Andrei Nicolae.