Contact Information

În ultimii ani, Webstock Awards a devenit competiția de marcom cu cea mai rapidă expansiune, atrăgând un număr tot mai mare de înscrieri și beneficiind de un juriu impresionant format din cei mai buni profesioniști în marketing, digital și social media. Cu 15 ani vechime, premiile acestei competiții sunt extrem de apreciate atât de branduri, cât și de agenții.

An de an, Webstock Awards recunoaște proiectele inovatoare și campaniile creative realizate în mediul online românesc. Premiile sunt deschise organizațiilor de orice tip din România, iar înscrierile se pot face până pe 12 septembrie 2024.

În această ediție, competiția introduce categorii noi, concentrându-se pe comunicare online, publicitate digitală și proiecte inedite în social media. Acestea includ:

  • Best Social Good Campaign
  • Best Brand Performance Campaign
  • Best Experiential Campaign
  • Best Content Marketing Campaign
  • Best Visual Storytelling Campaign
  • Best Social Media Campaign
  • Best AI Integration in Digital Campaign
  • Best Brand Engagement Campaign
  • Best Video Creativity
  • Best Digital Strategy
  • Best Digital Innovation
  • Best Influencer Campaign
  • Best Integrated Digital Campaign
  • Special Projects
  • Best Creative Idea

Pe lângă premiile de excelență în comunicarea online, lista categoriilor este completată de două premii speciale:

  • Most Admired Marketer – Acordat profesionistului dintr-o companie care întrunește cele mai multe voturi din partea juriului format din specialiști și manageri din agenții.
  • Online Personality of the Year – Acordat profesionistului, creatorului de conținut sau celebrității care întrunește cele mai multe voturi din partea juriului format din specialiști și manageri din agenții și companii.

Pentru ediția din acest an, conceptul creativ a fost dezvoltat de agenția Cheil Centrade, având tema „Premiile de după premiile Webstock”. Mihai Gongu, Chief Creative Officer, a declarat:

„În ultimii ani, Webstock a reușit să devină un veritabil Woodstock al web-ului românesc în toate formele sale de a crea conținut de calitate cu impact real. Strânge cel mai numeros, dar și mai voloros eșalon de oameni de marketing, strategie și comunicare și aduce pe podium idei care ajută industria să se reinventeze. Ne onorează invitația de a gândi campania de promovare din acest an și am căutat un unghi care să surprindă impactul în pop culture, corporate culture și business culture pe care îl are festivalul în marcomm-ul românesc, în spiritul rebel de schimbare al ierarhiilor, inspirat de Woodstock. Cele mai importante premii de la Webstock se acordă după Webstock, fie că e vorba de promovări, transferuri de oameni sau de conturi, invitații și reușite în pitch-uri sau de schimbări radicale în mojo-ul din agenție, de la client, sau dintre cei doi. Sperăm să atragă cât mai multe înscrieri, pentru că fiecare dintre ele poate fi transformatoare pentru cei care o semnează și pentru piață.”

Mai multe detalii despre înscrierea în competiție, dar și participarea la eveniment sunt disponibile pe site-ul www.webstockawards.ro.

Share:

administrator

Pasionată de social media și online, am început să lucrez în online în 2006 și în social media din 2008. De la administrare de site-uri la construirea prezenței în social media a unor branduri mari - reviste precum Cosmopolitan și Marie Claire. Ulterior, am ocupat poziția de Social Media Manager la Kiss FM, cel mai popular post de radio din România. 📱 În prezent, sunt Social Media Specialist freelancer, mereu în căutarea proiectelor provocatoare care să mă inspire și să îmi permită să creez strategii eficiente pentru branduri diverse. ▪ SocialWeb.ro e proiectul meu de suflet, prin care ajut antreprenori și specialiști din domeniu să fie la curent cu tot ce e nou în social media.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *