Contact Information

Azi dimineață am dat peste un post de pe hoinaru.ro foarte interesant – “Cât valorează un social addict?”.

Și zice el ceva extrem de adevărat cu care sunt total de acord. Și e tare frustrant să vezi că tot superficialitățile contează în cele mai multe cazuri.

[…] incercati sa identificati the social addicts din interiorul companiei si folositi-va de ei! Pentru ca oricum ei fac asta cu placere. Atentie mare insa la cum ii identificati. Daca cumva e vorba de niste postaci pe care comunitatea ii respinge, puteti sa faceti mai mult rau brandului.

Share:

administrator

Pasionată de social media și online, am început să lucrez în online în 2006 și în social media din 2008. De la administrare de site-uri la construirea prezenței în social media a unor branduri mari - reviste precum Cosmopolitan și Marie Claire. Ulterior, am ocupat poziția de Social Media Manager la Kiss FM, cel mai popular post de radio din România. 📱 În prezent, sunt Social Media Specialist freelancer, mereu în căutarea proiectelor provocatoare care să mă inspire și să îmi permită să creez strategii eficiente pentru branduri diverse. ▪ SocialWeb.ro e proiectul meu de suflet, prin care ajut antreprenori și specialiști din domeniu să fie la curent cu tot ce e nou în social media.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *