Contact Information

Samsung a lansat o aplicație prin care să protejeze ochii copiilor și, de ce nu, adulților. Pentru că de cele mai multe ori ținem telefonul mult prea aproape de ochi și nu ne dăm seama. Chestia asta se traduce prin miopie, durere de gât, de cap etc.

Recent s-a făcut publică o estimare că până în 2050 or să fie 4.758 milioane de oameni miopi, adică 49,8% din populația Planetei. Așa că aplicațiile de genul ăsta sunt binevenite.

Aplicația Safety Screen de la Samsung este în special adresată copiilor și este disponibilă pe device-urile Android. Aplicația rulează în fundal și folosește un soft de recunoaștere facială pentru a determina dacă fața copilului sau a ta e prea aproape de telefon.

FiY: Distanța recomandată la care să ții telefonul e de aproximativ 25 cm.

Întâi și întâi, instalează aplicația.

aplicatia-samsung-pentru-protejarea-ochilor-copilului-1

Setează aplicația pe ON. Apoi creează un username și o parolă pentru a opri accesul copiilor să o dezactiveze.

aplicatia-samsung-pentru-protejarea-ochilor-copilului-2

Și gata! Aplicația e activată.

aplicatia-samsung-pentru-protejarea-ochilor-copilului-3

Aplicația e super simplu de activat. Și are și monstrulețul ăla super simpatic.

Și am pornit un joc să văd cum se comportă.

aplicatia-samsung-pentru-protejarea-ochilor-copilului-4

La început a mers bine, dar apoi a luat-o razna. Mi-a crashuit de câteva ori aplicația, apoi avea o întârziere la detectarea feței. E posibil să fie și telefonul meu mai încet și să meargă perfect pe alte device-uri.

Problema e că atâta timp cât aplicația detectează că ești prea aproape nu te lasă să folosești telefonul. Ceea ce e bine în momentele când copiii folosesc telefonul.

Sunt convinsă că mai e loc de îmbunătățiri, dar este o inițiativă foarte bună.

Dacă ți-ai instalat aplicația, scrie-mi într-un comentariu cum ți s-a părut.

sursa

Share:

administrator

Pasionată de social media și online, am început să lucrez în online în 2006 și în social media din 2008. De la administrare de site-uri la construirea prezenței în social media a unor branduri mari - reviste precum Cosmopolitan și Marie Claire. Ulterior, am ocupat poziția de Social Media Manager la Kiss FM, cel mai popular post de radio din România. 📱 În prezent, sunt Social Media Specialist freelancer, mereu în căutarea proiectelor provocatoare care să mă inspire și să îmi permită să creez strategii eficiente pentru branduri diverse. ▪ SocialWeb.ro e proiectul meu de suflet, prin care ajut antreprenori și specialiști din domeniu să fie la curent cu tot ce e nou în social media.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *