Contact Information

Astăzi Facebook împlinește 10 ani. Zic că e un bun moment să ne amintim ce ne-a determinat să ne facem cont și cum ne-a schimbat viața.

Eu mi-am făcut cont pe 6 aprilie 2008… ca să ma joc. :)

Fratele meu își făcuse cont înaintea mea și se tot juca un joculeț care îți măsura creierul. Cred că se chema ceva de genul – “Who Has The Biggest Brain?”.

Primul status:

Primul post de pe contul de Facebook

Iar viața mi-a schimbat-o la nivel profesional. Pe vremea aia lucram la Sanoma Hearst și aveam grijă de site-ul revistei Cosmopolitan – articole, newsletter și ocazional concursuri.

Însă după ce mi-am făcut contul pe Facebook, am observat că branduri de afară îl foloseau pentru promovare așa că am început să mă gândesc cum să fac să promovez Cosmopolitan. Mi-am făcut toate tipurile de cont, am încercat tot felul de chestii de conținut, apoi poze cu tot felul de mesaje.

Și el tot creștea și creștea. (organic, că nu era buget de altceva)

Apoi în septembrie 2009 am ținut primul training intern. Au mai urmat vreo 4 (cred) de-a lungul următorului an.

În 2010 a venit și un premiu de la Webstock pentru pagina Cosmopolitan.

Și mi-am găsit o pasiune! Și nu doar pentru Facebook. Ci pentru promovarea online, design, campanii, mesaje etc.

Pe de altă parte, Facebook-ul a devenit cam trist. Toată lumea vrea să aibă creștere de mii de like-uri pe zi. Utilizatorii își pun poze și check-in-uri să arate ce viață interesantă au. Eu am început să postez mai rar chestii din viața mea, îl țin doar pentru share de link-uri faine.

Apropo pe voi vă ceartă oamenii că nu le dați like la poze? ;))

Cam asta ar fi pe scurt influența Facebook-ului în viața mea.

Acum e rândul tău să-mi povestești.

>> Încearcă și www.facebook.com/lookback.

Photo credit: Franco Bouly / Foter.com / CC BY-ND

Share:

administrator

Pasionată de social media și online, am început să lucrez în online în 2006 și în social media din 2008. De la administrare de site-uri la construirea prezenței în social media a unor branduri mari - reviste precum Cosmopolitan și Marie Claire. Ulterior, am ocupat poziția de Social Media Manager la Kiss FM, cel mai popular post de radio din România. 📱 În prezent, sunt Social Media Specialist freelancer, mereu în căutarea proiectelor provocatoare care să mă inspire și să îmi permită să creez strategii eficiente pentru branduri diverse. ▪ SocialWeb.ro e proiectul meu de suflet, prin care ajut antreprenori și specialiști din domeniu să fie la curent cu tot ce e nou în social media.

6 Comments

  • iMadalin, 04/02/2014 @ 21:52 Reply

    Mie Facebook avantaje profesionale nu mi-a adus, ci calculând ultimii ani, mi-a adus o imensă pierdere de timp.

    În schimb rețele specializate pe ceva mi-au adus: Linkedin – contracte pe proiecte cu bani frumușei din multe colțuri ale lumii, Twitter – stau la curent mai ușor și fără a pierde timpul cu noutăți ce mă interesează pe baza filtrelor stricte folosite, Behance.net – e ceva important în domeniul designului, Google Plus – unii știu de ce ;)

    Ar mai fi și altele, dar deja aș merge chiar numai pe specializarea mea.

    • Cristina Avădănei, 04/02/2014 @ 23:55 Reply

      @iMadalin: Asa e cu Facebookul, a devenit o tot mai mare pierdere de timp. Sunt de acord cu restul retelelor de socializare, mai ales ca sunt nisate si stii exact pentru ce o folosesti pe fiecare.

  • elena, 04/02/2014 @ 15:35 Reply

    Nu esti. oricum de cand erai tu la cosmo si pana azi, fb-ul si-a schimbat mult directia.

  • elena, 04/02/2014 @ 15:05 Reply

    da, ma cearta si da imi vine sa postez mai rar chestii din viata mea personala si mai mult din cea profesionala.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *