Contact Information

Facebook a făcut o nouă modificare de algoritm.

În ultimele luni (jumătate de an să fie?), am observat atât eu, cât și alți utilizatori pe care îi urmăresc pe Facebook că reach-ul posturilor de tip text e mult mai mare față de poze sau link desfășurat.

Ei bine, astăzi am citit pe TechCrunch că ne întoarcem la posturile media și link care vor avea un reach mai mare față de cele text.

Și vor avea prioritate la afișare posturile text de la utilizatori.

La pagina (paginile) pe care le administrați voi ați observat schimbările astea?

Din observațiile mele mai includ (și vă rog să mă contraziceți dacă n-am dreptate) că dacă am interacționat cu o anumită pagină (în special am observat că dacă intru pe o pagină să văd ce a mai postat) îmi sunt incluse update-urile în newsfeed.

La fel și la prieteni, dacă intru pe profilul unui utilizator cu care sunt prietenă, începe să îmi apară updateurile în Newsfeed.

Photo credit: Franco Bouly / Foter.com / CC BY-ND

Share:

administrator

Pasionată de social media și online, am început să lucrez în online în 2006 și în social media din 2008. De la administrare de site-uri la construirea prezenței în social media a unor branduri mari - reviste precum Cosmopolitan și Marie Claire. Ulterior, am ocupat poziția de Social Media Manager la Kiss FM, cel mai popular post de radio din România. 📱 În prezent, sunt Social Media Specialist freelancer, mereu în căutarea proiectelor provocatoare care să mă inspire și să îmi permită să creez strategii eficiente pentru branduri diverse. ▪ SocialWeb.ro e proiectul meu de suflet, prin care ajut antreprenori și specialiști din domeniu să fie la curent cu tot ce e nou în social media.

4 Comments

  • Mary, 22/01/2014 @ 22:03 Reply

    Da, se intampla aia cu update-uri in newsfeed de la paginile / persoanele recent vizitate ;) Intr-un fel e logic, cand intri de bunavoie undeva, inseamna ca manifesti interes si implicit FB-ul iti serveste pe tava. Incearca sa creasca relevanta a ceea ce apare in newsfeed, ceea ce pe de o parte e ok pentru utilizator, dar pe de alta parte e dificil pentru tine ca brand / pagina noua sa mai patrunzi acolo.

    • Cristina Avădănei, 22/01/2014 @ 22:19 Reply

      @Mary: Da, e firesc algoritmul ala ca altfel ne-am spanzura de la cata informatie ne-ar bombarda Newsfeed-ul. Mai ales cand ai sute si chiar mii de prieteni. Pentru pagini, solutia ramane advertising-ul (pe langa sa ai continut de calitate, ca asta nu moare niciodata orice ai face in online).

  • irina, 22/01/2014 @ 22:00 Reply

    Ce e scris in ultimele doua paragrafe am observat si eu :) Asta in afara de interactiunea propriu-zisa. Adica paginile sau prietenii carora ai apucat sa le dai un like iti apar mai des decat ceilalti si decat inainte. Si uite asa se face ca, periodic, “iti plac” numai anumite lucruri, pentru ca doar pe alea le mai vezi…

    • Cristina Avădănei, 22/01/2014 @ 22:16 Reply

      @irina: Ma bucur ca mi-ai confirmat. :) Intr-un fel e ca in viata treaba asta: iti iei haine noi le porti pe alea mai mult si pe cele vechi le ignori :))

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *