Webstock, cel mai mare eveniment de social media din România, revine pe 18 octombrie 2024 la Hotel JW Marriott din București, reunind creatori de conținut și specialiști din marketing, comunicare și mediul online. De peste un deceniu, Webstock aduce în prim-plan tendințele de top din social media, fiind o platformă de învățare, networking și inspirație pentru profesioniștii din domeniu.
Evenimentul va oferi participanților ocazia de a descoperi insight-uri valoroase și practici actuale prezentate de unii dintre cei mai cunoscuți și apreciați vorbitori din industrie. Printre vorbitorii ediției se numără:
- Cosmin Nedelcu (Micutzu) – Stand-up comedian
- Andrei Șelaru (Selly) – Content creator
- Mircea Bravo – Content creator
- Lenuta Moldovan – Bunica
- Roxana Gabriela Alecu – Client Solutions Manager, TikTok
- Laura Mihăilă Andrei – Director of Marketing & Communication & CX, Raiffeisen Bank
- Ionuț Pătrașcoiu – CEO & Founder, FameUp
- Mihai Gongu – Chief Creative Officer, Cheil Centrade
- Mugur Pătrașcu – Partner & Strategy Director, Sunshine The Agency
- Adina Jipa – Chief Marketing Officer, Socialinsider
- Octavian Gheorghe – Academy Director & Trainer, GMP Academy
- Fabian Soare – Content creator
- Cristian China Birta – Co-founder, Kooperativa 2.0
„Webstock 2024 este un moment de referință pentru toți cei care trăiesc și respiră în mediul digital. Oferim o platformă de învățare, un loc pentru un schimb de idei și experiențe, o oportunitate de creștere pentru toți cei implicați în construirea viitorului digital din România”, spune Cristian Manafu, organizatorul Webstock.
Evenimentul va culmina cu Gala Webstock Awards, unde cele mai bune proiecte digitale locale vor fi apreciate și premiate.
Webstock 2024 va fi organizat în format hibrid, permițând accesul atât fizic, cât și online, astfel încât toți cei interesați de noile tendințe din social media să poată participa.
Pentru mai multe informații despre eveniment, vizitați www.webstock.ro.
Organizat de Evensys, Webstock este un reper în peisajul evenimentelor de social media din România, aducând laolaltă comunități și profesioniști pentru a împărtăși experiențe și a încuraja inovația în mediul digital. Ediția din 2024 este oferită de Vodafone România, partenerul fondator, TikTok, partenerul principal, cu sprijinul Raiffeisen Bank, Milka, Samsung, Heineken, De’Longhi, glo, Siviero Maria, Aqua Carpatica, Lay’s, Bonduelle, dm, Rosé Verité, MTH Digital și FameUp.