“Antreprenoriat în 2024” este tema ediției 63 a SocialPedia. Evenimentul powered by BCR este dedicat tuturor pasionaților lumii digitale și se va organiza pe 17 septembrie 2024, de la ora 18:30, la Restaurant Monarh din București.
Speakerii acestei ediții sunt: Anita Sima – Head of Micro Lending Products BCR, Octavian Gheorghe – Academy Director, CD & Trainer @ GMP Academy și Antonia Negrău – Antreprenor creativ.
Ultimii ani au schimbat fundamental modul în care lucrăm. Companiile și antreprenorii și-au adaptat afacerile la un nou normal și au rămas, chiar și după pandemie, cu același model de lucru.
La nivel global, există în acest moment aproximativ 582 de milioane de antreprenori, conform unui sondaj realizat de The Global Entrepreneurship Monitor. Unul din cinci antreprenori deține o afacere împreună cu un membru al familiei, iar 58% dintre antreprenori au lucrat în mediul corporate înainte de a începe o afacere. În același timp, 32% dintre proprietarii de afaceri spun că lipsa capitalului/banilor reprezintă cea mai mare provocare a lor.
Discutăm la SocialPedia 63 despre provocările antreprenorilor din România, despre cum își pot organiza mai bine banii și timpul, cum își pot „vinde” mai ușor serviciile/produsele și ce obstacole apar pe parcursul drumului.
Vom aborda toate aceste subiecte alături de speakeri la SocialPedia 63:
- Cum decizi să fii antreprenor? Ce trebuie să știi înainte?
- Care sunt punctele forte/punctele slabe ale antreprenoriatului?
- Care sunt primii pași in antreprenoriat? Cum transformi o idee într-un business?
- Ce soluții de digitalizare a afacerilor există și ce oportunități de finanțare?
- Cum pot antreprenorii să se organizeze mai bine din punct de vedere financiar? Cum să își stabilească prețurile/fee-urile?
- Cum poti sa comunici, ca antreprenor, pentru business-ul tău?
- Ce trucuri rapide ai la dispoziție pentru a-ți creste business-ul in social media?
- Cu ce provocări vine “la pachet” antreprenoriatul? Cum iei cele mai eficiente decizii?
- Cum îți împarți timpul intre antreprenoriat si viața personală?
„La BCR, am plasat în centrul discuțiilor cu antreprenorii alegerile financiare inteligente. Pentru că mai departe de finanțare, fiecare antreprenor are nevoie de expertiză și planificare sustenabilă. De aceea, mă bucur că în cadrul SocialPedia vom avea ocazia să vorbim despre cum facem mai bine și mai eficient pentru business-urile noastre. Despre cum înțelegem oportunitățile în era finanțărilor pentru antreprenori, dar și despre cum prioritizăm o perspectiva personalizată de dezvoltare de business, cu o viziune de creștere pe termen lung.”, spune Anita Sima – Head of Micro Lending Products BCR.
“Antreprenorii, în special cei aflați la început de drum, au nevoie de ghidaj, inspirație și motivație, care să îi ajute în business. La SocialPedia 63 le oferim trucuri utile, sfaturi bune și povești care să îi sprijine în călătoria lor antreprenorială, pe care și noi o înțelegem atât de bine.”, declară organizatoarele evenimentului.
Înscrierile gratuite se fac aici: https://socialpedia.ro/socialpedia-63/.
Despre Speakeri
Anita Sima – Head of Micro Lending Products BCR
Anita Sima ocupă poziția de Head of Micro Lending Products BCR și are o experiență vastă în activitatea de creditare și finanțare a microîntreprinderilor și IMM-urilor. Anterior a lucrat în mai multe instituții importante din sectorul bancar, fiind implicată atât în dezvoltarea de produse, cât și în cea de vânzare. Este pasionată de inovație și de căutarea de soluții personalizate pentru antreprenori și antreprenoare, cu accent pe oferirea de consultanță proactivă în funcție de nevoile de business.
Octavian Gheorghe – Academy Director, CD & Trainer @ GMP Academy
Creativ și specialist în social media cu peste 10 ani de experiență în domeniu și competențe diverse de la strategie și content writing la influencers relationships și crisis management, în prezent Academy Director & trainer @ GMP Academy.
Antonia Negrău – Antreprenor creativ
Antonia Negrău este un antreprenor creativ. E fondatoarea brandului de haine şi accesorii Aceeaşi Mărie, face comunicare culturală pentru clienţii boutique-ului ei de social media, AMB Digital, şi este iniţiatoarea art clubului Les Émotions. În puținul timp pe care îl mai are la dispoziţie, pictează şi face ilustaţie digitală.
Aceeaşi Mărie integrează elemente din portul popular românesc în piese vestimentare moderne, a căror principală caracteristică este versatilitatea. Aceeaşi Mărie își propune să ofere o garderobă complexă cu puţine piese vestimentare, de foarte bună calitate.
De-a lungul ultimilor ani, Antonia a coordonat comunicarea pe social media pentru Festivalul Internaţional de Teatru de la Sibiu şi pentru Festivalul Enescu şi a lucrat pentru cele mai importante evenimente de film din România: TIFF şi Premiile Gopo.
La AMB Digital alege clienţi pentru care poate aduce un impact real prin munca ei.
Powered by BCR
Partener media: Kiss FM
Parteneri media: Zile şi Nopti, IQAds, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC, PRIME Romania, VIP Romania, Zelist Monitor, Content Marketing Romania, Spotmedia.ro, Ecompedia, Skeels, Olivian.ro, Lumea SEO PPC, VSFA
Locație: Restaurant Monarh, Calea Plevnei 44 – 46, Bucuresti
Despre SocialPedia
SocialPedia este un proiect educațional dedicat tuturor pasionaților și specialiștilor în digital din România. Premiat la Webstock 2018, proiectul s-a transformat într-un eveniment lunar, unde oameni de succes din online împărtășesc secretele muncii din spatele ecranului. Obiectivul nostru? Sã contribuim la creșterea calitativă a comunității de digital din țară.
Despre organizatori
Sabina Cornovac
De 16 ani creator de conținut și social media specialist, Sabina Cornovac se dedică dezvoltării de proiecte educative pentru comunitatea de social media din România și este adepta conceptului de comunicare Human2Human. Sabina scrie pe https://www.sabinacornovac.ro/ și este creatoarea comunității #SocialPedia.
Iulia Stănescu
Iulia Stănescu este Co-Organizator SocialPedia, Digital Communications Consultant și trainer de educație digitală și antreprenorială pentru copii și adolescenți. Cu peste 17 ani de experiență în comunicarea digitală, Iulia crede cu tărie în conținutul original și în interacțiunea dintre oameni, atât online, cât și offline. De șapte ani lucrează ca freelancer și are în portofoliu clienți din zona culturală, turism, educație financiară, antreprenoriat, evenimente și fotografie, iar din 2023 conduce și departamentul de social media al agenției de comunicare DiFine PR, DiFine Social.