Contact Information

Peste 200 de lideri în marketing, advertising și business din cadrul a 100+ companii de toate dimensiunile și-au dat întâlnire în data de 20 octombrie la conferința de inovare și trenduri în marketing DigiCon, organizată de agenția de promovare online Marketiu. În cadrul conferinței s-a dezbătut impactul Inteligenței Artificiale (AI) în activitatea de zi cu zi a marketerilor, de la crearea de conținut la analiza Big Data, precum și trenduri în eCommerce, Social Media și media tradițională – cele din urmă împreună cu celebrități din Showbiz și creatori de conținut.

Informații de ultimă oră și trenduri

Conferința a reunit specialiști dintr-un spectru larg de industrii la Sala Luceafărul din București, într-un spațiu generos, facilitând atât conexiuni de business, cât și propagarea de informații de ultimă oră și trenduri către liderii care iau decizii cu impact în crearea viitorului marketingului în România.

DigiCon 2023 s-a remarcat prin calitatea conținutului adus în față de către speakeri, dar și prin oferirea posibilității de testare echipamente și experiențe VR chiar în cadrul conferinței – având în premieră noile căști VR Meta Quest 3, ce au dus la un alt nivel experiența mixed reality. La fel ca anul trecut, DigiCon a oferit accesul pe bază de NFT, folosind tehnologia Blockchain – fiind astfel prima conferință de business din România ce a adoptat acest mecanism modern de ticketing.

Concluzii DigiCon 2022. “A fost un eveniment peste așteptări”

“Încă din prima jumătate de ora de la deschiderea evenimentului am simțit că va fi o zi cu adevărat specială. Ne-am bucurat de un interes peste estimarea noastră inițială din partea comunității de marketing și business, care a crescut exponențial pe măsură ce ne-am apropiat de ziua conferinței. Atât speakerii, cât și publicul au fost minunați, iar sponsorii de anul acesta au fost de bază pentru a ne ajuta să oferim o experiență completă și exclusivistă participanților. Deja ne gândim la ediția de anul viitor, pentru care vom încerca să creștem capacitatea evenimentului pentru a primi un număr mai mare din target market păstrând calitatea, iar în ceea ce privește experiențele VR, deja avem discuții incipiente foarte interesante pentru anul viitor.”

Conferința, care s-a adresat exclusiv liderilor în marketing și CEO’s, a debutat cu o sesiune de insights despre User Journey-ul ideal, livrată de Stelian Crișan – Senior Product Manager în cadrul Adobe, ce a oferit și câteva acțiuni imediat aplicabile ce pot optimiza livrarea de mesaje de marketing pentru îmbunătățirea ratei de conversie și a CPA-ului.

Acesta a fost urmat de Andrei Tiu, fondator al agenției de digital marketing Marketiu, care a adus în discuție comportamentul online al consumatorilor și cum acesta se schimbă în funcție de tehnologiile lansate, analizând totodată exemple relevante de campanii internaționale care au integrat AR sau VR – și motivele din spatele succesului acestora. 

„Trend Insights are as essential as chocolate” – nu o spunem noi, ci Andreea Ciocănescu, Chief Marketing Officer la Puratos, ce a împărtășit cum Inteligența Artificială și Data Science lucrează împreună pentru a identifica semnalele care arată tendințele din industria alimentară. 

Sesiunea de dimineață a fost încheiată de Florin Pravai, Head of Partnerships în cadrul Google România, ce a dezvăluit răspunsuri fascinante la întrebarea Cum poate Inteligența Artificială să schimbe lumea pe care o știm – dezvăluind și câteva dintre planurile Google în ceea ce privește adopția responsabilă a AI. 

Testare VR cu căștile Meta Quest 3 – o premieră în România

Partenerii conferinței de la Gateway VR Studio au organizat, la fel ca la ediția trecută, un spațiu de testare și experimentare VR cu acces gratuit pentru public unde i-au ghidat pe cei mai curioși marketeri în testarea noilor tehnologii – aducând în premieră în România proaspăt lansatele căști Meta Quest 3 ce îmbină perfect realitatea noastră cu cea virtuală. 

Panelul de Entertainment și Media

Sesiunea de după-amiază a debutat cu unul dintre cele mai așteptate momente ale zilei: panel-ul axat pe Entertainment și Media organizat împreună cu Romanian Artists Agency (RAA). Fondatoarele RAA împreună cu Sore, Shurubel și Bogdan Ciudoiu au dezbătut alături  de Andrei Tiu cât de important este să fii autentic în online, cum ar trebui să arate o propunere de colaborare din partea unui brand, dar și care sunt criteriile pe care se bazează celebritățile atunci când aleg să intre într-o nouă colaborare. 

După-amiaza a fost continuată de Ștefan Gergely, Head of Growth la Veridion, care a evidențiat cum Inteligența Artificială poate ajuta marketerii să ia decizii de business și să le eficientizeze activitate, dar în niciun caz nu îi poate înlocui.

Concluzii DigiCon 2023. Ultimele trenduri și strategii pe TikTok

Conferința a continuat cu Mircea Olaru, Business Development Manager la Eskimi, ce a dezvăluit câteva best practices importante pentru companiile ce vor să rămână performante în lumea ad-urilor online. Concluziile lui Mircea au fost susținute și de Alexandra Burdulea, Senior Brand Manager la Pepsi, brand ce folosește din plin avantajele tehnologiei moderne în spațiul online, țintită mai ales spre Gen Z.

Ziua s-a încheiat cu informații din interiorul TikTok, provenite chiar de la Roxana Alecu, Client Services Manager în cadrul companiei – ea a împărtășit câteva indicii despre cum poți face conținut de calitate adaptat publicului tău de pe TikTok și cum poți folosi acest canal pentru a capitaliza awarenessul obținut, dar și a promova eficient un business modern.

Organizatorii au promis noi inițiative de conectare a comunității DigiCon până la ediția din 2024 și îi invită pe toți cei ce ar vrea să fie parte din comunitatea de lideri ce creează trendurile de mâine să urmărească paginile de social media ale conferinței sau să intre în contact prin intermediul website-ului sau a adresei de Email hello[@]marketiu.ro pentru pre-înregistrări, astfel aflându-se printre primii care vor fi anunțați despre deschiderea aplicațiilor pentru anul 2024.

DigiCon este un eveniment organizat de agenția de marketing Marketiu, în parteneriat cu o serie de sponsori, companii lider în domeniile lor: Julius Meinl, Familia Toneli, Edenia, Food & Glory, La Strada, La Lorraine, Pepsi, Rockstar, Aqua Carpatica, Photosetup, Gateway VR Studio, și The European Marketing Institute.

Share:

administrator

Pasionată de social media și online, am început să lucrez în online în 2006 și în social media din 2008. De la administrare de site-uri la construirea prezenței în social media a unor branduri mari - reviste precum Cosmopolitan și Marie Claire. Ulterior, am ocupat poziția de Social Media Manager la Kiss FM, cel mai popular post de radio din România. 📱 În prezent, sunt Social Media Specialist freelancer, mereu în căutarea proiectelor provocatoare care să mă inspire și să îmi permită să creez strategii eficiente pentru branduri diverse. ▪ SocialWeb.ro e proiectul meu de suflet, prin care ajut antreprenori și specialiști din domeniu să fie la curent cu tot ce e nou în social media.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *