“Email Marketing în 2023” este tema ediției 52 a SocialPedia. Evenimentul este dedicat tuturor pasionaților lumii digitale și se va organiza offline, pe 12 septembrie 2023, de la ora 18:30, la Restaurant Monarh din București.
Speakerii acestei ediții sunt: Anca Toma, Digital Strategy Director @ MTH Digital, Victor Kapra, Creator @ Civilization și Manuela Ciugudean – Coach profesionist & Strateg de branduri personale.
La nivel global, există peste 4 miliarde de utilizatori de email și mai mult de 306 de miliarde de emailuri sunt trimise și primite în fiecare zi, conform Statista. În aceste condiții, 37% dintre branduri încep să își crească bugetele pentru campaniile de email marketing, conform HubSpot. 33% dintre marketeri trimit emailuri săptămânale, în timp ce 26% trimit emailuri de mai multe ori pe lună.
La nivel global, principalele obiective ale campaniilor de email marketing sunt lead generation (85%), vânzări (84%), lead nurturing (78%) și retenție de clienți (74%), conform Content Marketing Institute.
În plus, campaniile de email marketing reprezintă cea mai utilizată componentă a campaniilor de marketing, înainte de social media și social media advertising.
În aceste condiții, cum pot brandurile și creatorii de conținut să creeze newslettere eficiente și relevante?
La SocialPedia 52 discutăm despre cele mai noi trenduri în Email Marketing, descoperim studii de caz și informații practice și aflăm care sunt cele mai bune practici pentru newslettere chiar de la creatorii lor.
Vom aborda toate aceste subiecte alături de speakerii noștri:
- Ce înseamnă Email Marketing în 2023?
- Cum facem Email Marketing? Ce tehnici folosim?
- Tips & tricks pentru titluri bune de newslettere.
- Trucuri pentru conținutul unui newsletter reușit.
- Cum măsurăm succesul unui newsletter și cum reușim să avem mai mulți subscribers?
- Cum integrăm componenta de Email Marketing în strategia generală de comunicare?
- Care este secretul unui newsletter de succes?
- Ce înseamnă munca din spatele unui newsletter și ce presupune fiecare etapă?
- Cum ajută un Newsletter pentru brandul personal și/sau pentru companie?
“În era cookieless și în contextul costurilor crescute în zona de Paid Media, email marketing și construirea unei comunități în jurul brandului devin componente deosebit de importante pentru creșterea rezultatelor din comunicarea digitală. Rata de deschidere a newsletterelor este în continuare de peste 10% la nivel de România, iar rata de click este de peste 5%, ca urmare este deosebit de important să acordăm multă atenție acestui canal de marketing. Din observațiile noastre, există încă foarte mult potențial neexploatat în zona de email marketing în România și despre astfel de oportunități dorim să povestim la noua ediție SocialPedia.” – Anca Toma, Director of Digital Strategy MTH Digital
“Nu știm dacă este prima conferință dedicată în întregime Email Marketing, unul dintre cele mai “fierbinți” subiecte ale momentului, dar era momentul să introducem și această temă în agenda noastră pe 2023. Pentru că este esențial ca fiecare brand sau creator de conținut să includă și componenta de newslettere în strategia de comunicare. Cum se scrie un titlu eficient, cât de des trimitem informări bazei de date și, cel mai important, cum atragem abonați care să și rămână alături de noi? Sunt întrebări pe care le primim des de la comunitatea noastră și la care vor răspunde cei trei invitați în cadrul SocialPedia 52.”, declară organizatoarele evenimentului.
Înscrierile gratuite se fac aici: https://socialpedia.ro/socialpedia-52/.
Despre Speakeri
Anca Toma, Digital Strategy Director @ MTH Digital
Pasionată de storytelling și conținut creativ pentru mediul digital, Anca lucrează de peste 8 ani în marketing online. A pornit de la formarea de jurnalist și a ajuns în digital marketing cu empatie față de provocările business-urilor alături de care lucrează.
Ca Digital Strategy Director în echipa MTH Digital, Anca se ocupă de definirea și alinierea strategiilor de promovare online ale clienților cu obiectivele de business și poziționare ale acestora și coordonarea echipei de digital marketing managers responsabili de gestionarea strategiilor clienților din portofoliu.
Victor Kapra, Creator @ Civilization
Victor Kapra este fost jurnalist la Ziarul Financiar, în prezent creator al newsletterului Civilization având ca subiecte diverse filosofii relaxate despre hi-tech și omenire și ajuns deja la aproape 280 de ediții.
Manuela Ciugudean – Coach profesionist & Strateg de branduri personale
Manuela ajută profesioniștii să își construiască afaceri profitabile în jurul ideilor, cunoștințelor, personalității și expertizei lor.
Powered by MTH Digital
Partener media: Kiss FM
Parteneri Media: Zile şi Nopti, IQAds, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC, PRIME Romania
Locație: Restaurant Monarh, Calea Plevnei 44 – 46, Bucuresti
Despre SocialPedia
SocialPedia este un proiect educațional dedicat tuturor pasionaților și specialiștilor în digital din România. Premiat la Webstock 2018, proiectul s-a transformat într-un eveniment lunar, unde oameni de succes din online împărtășesc secretele muncii din spatele ecranului. Obiectivul nostru? Sã contribuim la creșterea calitativă a comunității de digital din țară.
Despre organizatori
Sabina Cornovac
De 15 ani creator de conținut și social media specialist, Sabina Cornovac se dedică dezvoltării de proiecte educative pentru comunitatea de social media din România și este adepta conceptului de comunicare Human2Human. Sabina scrie pe https://www.sabinacornovac.ro/ și este creatoarea comunității #SocialPedia.
Iulia Stănescu
Iulia Stănescu este digital communications consultant. Are un puternic background în jurnalism online și PR. Cu peste 16 ani de experiență în comunicarea digitală, Iulia crede cu tărie în conținutul original și în interacțiunea dintre oameni, atât online, cât și offline. De doi ani de zile a început să lucreze pe cont propriu și are în portofoliu clienți din zona culturală, turism, educație financiară, antreprenoriat, evenimente și fotografie.