Contact Information

Netflix se confruntă cu o problemă destul de mare pentru ei: nu mai crește numărul de abonați. Așa că de ceva timp testează tot felul de soluții prin care să atragă noi abonați.

O opțiune nouă de abonament e în lucru în acest moment: un abonament mai ieftin, dar la care vor include reclame.

Dar lor le cășună de ceva timp pe faptul că se distribuie parolele. Chestie încurajată chiar și de ei pe canalele de social media acum niște ani. Dar acum că pierd abonați, vor să crească numărul lor prin împiedicarea de distribuire a parolelor. În special, cei care nu stau la aceeași adresă. Așa vor fi forțați ori să își facă cont propriu, ori că plătească mai mult. Win-win pentru Netflix.

Hai mai bine să îți zic ce test desfășoară acum!

Testul început acum se desfășoară în Argentina, El Salvador, Guatemala, Honduras și Republica Dominicană.

Mai exact e o opțiune extra de cumpărare a unei adrese. Îți apare ca un mesaj atunci când accesezi Netflix pe TV la altă adresă decât cea de acasă, pentru mai mult de 2 săptămâni.

Costul extra e de 1,17 dolari în Argentina și 2,99 dolari în restul țărilor. Bineînțeles, e echivalentul monedei locale.

De menționat aici, atunci când te afli acasă poți accesa Netflix de pe orice device. De asemenea, atunci când călătorești poți accesa Netflix de pe laptop, telefon și tabletă fără să plătești. Opțiunea extra se aplică pentru accesarea Netflix pe TV.

Deci dacă ești în deplasare, poți accesa Netflix pe TV fără probleme, până la 2 săptămâni. Cu o condiție: să nu mai fi accesat Netflix din acea locație. Ai dreptul la o locație pe an. Deci dacă te duci la casa ta de munte, pa pa Netflix pe TV. Dacă te duci la părinți, trebuie să intri pe abonamentul lor.

Nici nu mai zic (din nou!) câte familii împart un cont de Netflix.

Sunt curioasă ce rezultate va avea acest test.

sursa

Share:

administrator

Pasionată de social media și online, am început să lucrez în online în 2006 și în social media din 2008. De la administrare de site-uri la construirea prezenței în social media a unor branduri mari - reviste precum Cosmopolitan și Marie Claire. Ulterior, am ocupat poziția de Social Media Manager la Kiss FM, cel mai popular post de radio din România. 📱 În prezent, sunt Social Media Specialist freelancer, mereu în căutarea proiectelor provocatoare care să mă inspire și să îmi permită să creez strategii eficiente pentru branduri diverse. ▪ SocialWeb.ro e proiectul meu de suflet, prin care ajut antreprenori și specialiști din domeniu să fie la curent cu tot ce e nou în social media.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *