“Girl Power in Social Media” este tema ediției 31 a SocialPedia. Evenimentul este dedicat tuturor pasionaților lumii digitale și are loc offline, pe 19 octombrie 2021, de la ora 18:30.
Speakerii acestei ediții, sponsored by ANSWEAR România, sunt: Amalia Năstase (Președinte Fundația pentru Copii Ronald McDonald), Marta Ușurelu (Owner Biz) și Alina Greavu (Creator de conținut @Aluziva).
Ediția din luna octombrie este dedicată femeilor puternice din social media care, prin acțiunile lor, schimbă zi de zi în bine comunitățile din care fac parte. Femei curajoase, asumate, sincere, care nu se feresc să își expună vulnerabilitățile. Femei de la care cu toții avem ceva de învățat.
Cele trei invitate ne vor împărtăși modul în care reușesc să schimbe mentalități și obiceiuri, cum consolidează mediul de business din România și cum reușesc să se împartă între job și viața personală, atunci când toate privirile sunt ațintite asupra lor.
Vom aborda toate aceste subiecte alături de invitatele noastre:
- Ce înseamnă Girl Power în social media?
- Ce înseamnă să fii femeie în mediul de business?
- Care sunt campaniile pe care le-au inițiat/sprijinit și care le sunt dragi?
- Cum comunici eficient în social media, în comunități?
- De ce este nevoie ca din ce în ce mai multe femei să aibă o VOCE?
- Cum se împacă jobul cu viață privată?
“Suntem nerăbdătoare și onorate să ascultăm ce au de spus cele trei invitate ale noastre, femei puternice, care schimbă lumea în fiecare zi. Vom descoperi, alături de participanți, cum reușesc să mute munții din loc cu ajutorul comunicării în mediul online și nu numai. Așteptăm povești inspiraționale și sfaturi practice, din care cu toții vom avea de învățat”, declară organizatorii evenimentului.
”În perioada ce urmează, Answear se concentrează mai mult pe comunicarea către și despre femei. Vrem să le recunoaștem puterea și unicitatea lăsând la o parte regulile cu care am fost obișnuiți până acum, stereotipurile pe care le-am tot auzit încă din copilărie și care au impus anumite standarde total nerealiste în societate. Fiecare femeie trebuie să își trăiască viața după propriile reguli, să își îndeplinească menirea și să se dezvolte în orice domeniu simte că i se potrivește. Sensibile, puternice, romantice, temperamentale, timide sau curajoase… Feminitatea are atât de multe valențe încât frumusețea constă tocmai în unicitate și autenticitate. Arătăm lumii întregi cât de frumoase pot fi femeile, toate, fără excepții”, spun reprezentanții Answear România.
Înscrierile gratuite se fac aici: https://socialpedia.ro/socialpedia-31/.
În conformitate cu reglementările de la data evenimentului, la SocialPedia 31 va fi permis accesul tuturor celor care vor face dovada înregistrării și care vor prezenta la intrare Certificatul Verde care atestă, după caz, peste 10 zile de la schema completă de vaccinare sau între 15 și 180 de zile de la trecerea prin boală. Nu este permis accesul cu test RT-PCR sau test rapid de tip antigen. În plus, la eveniment se vor asigura măsuri pentru purtarea măștii de protecție și o suprafață de minimum 2mp pentru fiecare persoană.
Despre Speakeri
Amalia Năstase – Președinte Fundația pentru Copii Ronald McDonald
Amalia Năstase este antreprenor, influencer, mamă, soție, Președintele Fundației pentru Copii Ronald McDonald, ambasadorul Salvați Copiii România pentru campania de reducere a mortalității infantile, membru al consiliului de administrație al Fundației Renașterea și Managing Partner Eventures, agenție de publicitate fondată în 2008.
Marta Ușurelu – owner BIZ
Marta Ușurelu este antreprenor, owner revista Biz de 11 ani și jurnalist de 22 de ani. Datorită creativității și curajului său, Biz este acum liderul presei de business în România. Pariază pe inovație și competență pentru că doar așa a reușit să strângă o comunitate puternică de oameni de afaceri, iar platforma de evenimente pe care le-a organizat în ultimii 20 ani a adus mereu în plin plan speakeri relevanți și public avizat.
Alina Greavu – creator de conținut @Aluziva
Alina Greavu (31 ani) este jurnalist, creator de conținut, activist social și fundraiser independent. Cu studii în comunicare, a început să scrie pe blog la 19 ani și la 20 de ani a avut și primul job în presă.
Se implică deseori în campanii caritabile, este o portavoce pentru cei care o urmăresc și atinge fără rețineri subiecte grele precum exploatarea la serviciu, depresia, drepturile minorităților, abuzurile sexuale, situația învățământului românesc, comunitatea LGBT etc.
Sponsored by Answear Romania
Partener Media: Kiss FM
Parteneri: BijuBox, ShanShi, Liliac, Heavy Cup
Parteneri Media: Zile şi Nopti, Doza de Comunicare, IQAds, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC
Locație: Restaurant Monarh, Calea Plevnei 46-48
Despre SocialPedia
SocialPedia este un proiect educațional dedicat tuturor pasionaților și specialiștilor în digital din România. Premiat la Webstock 2018, proiectul s-a transformat într-un eveniment lunar, unde oameni de succes din online împărtășesc secretele muncii din spatele ecranului. Obiectivul nostru? Sã contribuim la creșterea calitativă a comunității de digital din țară.
Despre organizatori
Sabina Cornovac
De 13 ani creator de conținut și social media specialist, Sabina Cornovac se dedică dezvoltării de proiecte educative pentru comunitatea de social media din România și este adepta conceptului de comunicare Human2Human. Sabina scrie pe https://www.sabinacornovac.ro/ și este creatoarea comunității #SocialPedia.
Iulia Stănescu
Iulia Stănescu este digital communications consultant. Are un puternic background în jurnalism online și PR. Cu peste 13 ani de experiență în comunicarea digitală, Iulia crede cu tărie în conținutul original și în interacțiunea dintre oameni, atât online, cât și offline. De 2 ani a început să lucreze pe cont propriu și are în portofoliu clienți din zona culturală, turism, educație financiară, antreprenoriat, evenimente și fotografie.