Emoji-urile sunt utile. Dacă nu ai sau administrezi un brand serios în social media, atunci îți recomand să le folosești.
Nu trebuie să faci abuz de ele! Nu pune 10 emoji-uri. Și unul singur e suficient.
Trebuie să ai grijă să îl adaptezi la postare. De exemplu, dacă vrei să anunți un eveniment poți folosi 📣 sau chiar 🔴 (pe Facebook nu arată cum sunt afișate aici, dar ai înțeles ideea.
Emoji-urile atrag atenția asupra postării tale. Cu ajutorul lor poți face textul postării mai aerisit. Poți adăuga o notă fun textului. Dar nu abuza de ele!
Chiar lista de mai jos te poate inspira.
Cele mai folosite emoji-uri de branduri pe Instagram
Cu ocazia Zilei Mondiale a Emojiului (care e azi, 17 iulie), SocialBakers au publicat pe contul de Instagram top 5 cele mai folosite emoji de branduri pe Instagram.
Nu trebuie să le iei ca literă de lege și să le folosești doar pe astea. Poți găsi câteva care se potrivesc brandului și să le folosești pe alea. Devin într-un fel parte din brand. Poate găsești unele mai nepopulare, dar care se potrivesc brandului. În felul ăsta ai putea ieși în evidență.
Eu de exemplu, folosesc simboluri – cercul abastru 🔵, rombul albastru 🔹, bulina 🔘 – le găsești spre finalul categoriilor de emoji.
Poți chiar să reprezinți o rubrică sau o tematică de postări cu un emoji. De exemplu, la Kiss FM, pentru piese noi folosesc emoji cu simbol flacără 🔥 ca simbol de hot, e piesă nouă și hot. Sau folosesc bulina roșie 🔴 când vreau să atrag atenția asupra unui rând cu informație importantă. Sau emoji-ul cu semnul exclamării ❗.