De ieri, Instagram are ‘haine’ noi. Și nu doar Instagram, ci și celelalte aplicații care țin de Instagram – Layout, Boomerang și Hyperlapse. Makeover pentru toată lumea. Și nu arată rău.
Pe blogul Instagram s-a făcut anunțul oficial al upgrade-ului celor 4 aplicații: Instagram (iOS | Android), Layout (iOS | Android), Boomerang (iOS | Android) și Hyperlapse (iOS).
Întâi și întâi, logo-urile. Toate au fost schimbate. Acum sunt mai uniforme și cred că e bine ținând cont că toate sunt one big family app. Îmi place și contrastul dintre culorile logoului Instagram și simplitatea oferită de noul design.
Se axează acum mai multe pe imaginile din aplicație. Pozele încărcate de utilizatori vor ieși de acum încolo în evidență.
Câteva cuvinte și de la Ian Spalter, Head of Design la Instagram (via medium):
Color has always been a huge part of Instagram — you see it in the classic app icon, filters, and the community’s photos and videos. When we started reimagining the rainbow, we looked at more minimal options, but ultimately we needed more warmth and energy to complement the glyph.
Uite și cum arată aplicația după ultimul update. Designul e foarte simplu și curat. Alb negru și gri. Îmi place mult noul design simplist!
Și cum arată și layout-urilor ecranelor când faci poză și apoi o publici. (Sorry pentru blur, dar e greu să faci și selfie și screenshot în același timp).
Și video-ul artistic realizat de cei de la Instagram.
Pe Mashable am găsit și părerea fostului designer de la Instagram, Cole Rise. Cel care a realizat fostul logo. Să citești articolul că e foarte interesant.
I’m super psyched on the new one. I love the minimalism. Regardless of the colors behind it, the white shape — the actual bones of the new symbol itself — is beautiful, and I think that can persist over time
Deci ăsta e noul Instagram. Care e verdictul tău: îți place noul design sau îl preferi pe cel vechi?