Contact Information

Instagram lansează o nouă opțiune de engagement: like-uri private pentru Storyuri.

Noul buton cu simbolul unei inimi va fi în partea de jos, între căsuța de reply și butonul de Share. Partea mișto la această opțiune că nu se va trimite ca mesaj, cum e în cazul reacțiilor cu emoji.

“Vrem să ne asigurăm că oamenii se pot sprijini mai ușor unii pe alții, dar să curățăm puțin și mesajele. Mesagerie e o prioritatea pentru noi și o mare parte din asta e pe mesajele private dintre tine și persoanele la care ții”, a declarat Adam Mosseri, șeful Instagram.

Sunt complet de acord cu asta. E aiurea să ai amestecate lucrurile în secțiunea de mesaje.

Like-urile nu sunt publice, doar creatorul le va vedea (în Insights la Story). Și nu va apărea nicăieri public numărul total de like-uri primit de fiecare Story. Va fi afișată o inimioară în dreptul fiecărui cont care ți-a dat like. Nu se va mai porni o conversație privată cu un cont. Chestie care mi se părea super enervantă.

Trebuie să ții minte că e o nouă formă de interacțiune și sigur va conta în prioritizarea contentului.

Ocazie cu care vă dau un reminder: dacă aveți conturi preferate, interacționați cât mai mult cu ele. Algoritmul e extrem de schimbător și ajunge să ascundă content valoros și muncit. Până vine feed-ul dedicat pentru conturi favorite, fă-ți o listă cu ele și intră constant să interacționezi cu ce postează: like, save, share, reacții la storyuri, etc.

Photo by Ketut Subiyanto from Pexels

Share:

administrator

Working and loving social media and online. Lucrez în online din 2006 și în social media din 2008. Am lucrat pentru site-urile revistelor Cosmopolitan și Marie Claire (site + social media), apoi am fost Social Media Manager la Kiss FM, radioul #1 din România. Plus alte colaborări ocazionale. Numitorul comun pentru toate proiectele e contentul. Creat, planificat, editat, curatoriat, declinat pentru social media.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *