Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+

Jesse Thomas de la agenția JESS3 ne oferă o “imagine” actualizată a structurii universului geosocial din 2011. Mulțumim Jesse! ;)

În grafice sunt incluse marile rețele de socializare, dar și altele. Diferențele cele mai mari includ: creșterea rețelei chinezești Qzone și a Twitter-ului, căderea dramatică a MySpace-ului și stagnarea Friendster.

Alte schimbări demne de menționat:

  • La nivel mondial sunt folosite 5,3 bilioane de terminale mobile, dintre care 21,8% sunt smartphone-uri. (fyi, nokia e în topul listei de branduri de telefoane).
  • Skype este în continuă creștere datorită investiției în aplicații și platformă mobilă.
  • Facebook-ul acum a ajuns la 629 milioane de utilizatori înregistrați și 250 milioane de persoane accesează rețeaua pe mobil.
  • Qzone, versiunea chinezească a Facebook-ului, are o creștere uluitoare cu 480 milioane  de utilizatori înregistrați.
  • La capitolul email, Hotmail încă domină topul, dar Gmail-ul câștigă tot mai mult teren.
  • Serviciile de localizare sunt în creștere, dar într-un ritm mult mai lent față de celelalte rețele de socializare.

Universul Geosocial în 2011

Universul Geosocial în 2011

>>> Cum să fii la curent cu tot ce scriu pe SocialWeb.ro: Facebook, RSS sau e-mail.