Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+

Brandul despre care e vorba aici e Tesco Mobile. Consider că e atitudinea ideală pe care orice brand ar trebuie să o aibă când e prezent în mediile sociale: puțin relaxat, adaptat la personalitatea utilizatorului cu care discuți, puțin amuzant cât să nu te iei prea în serios. Și orice concluzii mai trageți și voi din discuțiile de mai jos (pe care nu ezitați să le notați și în comentarii).

Toată discuția și printscreen-urile sunt de pe BuzzFeed.

Discuția a început de la tweet trimis de către un utilizator.

exemplu-social-media-Twitter-pentru-brand-1

Apoi Tesco Mobile a răspuns și a continuat discuția.

exemplu-social-media-Twitter-pentru-brand-2

Și a continuat.

exemplu-social-media-Twitter-pentru-brand-3

Au intrat în discuție și alte companii.

exemplu-social-media-Twitter-pentru-brand-4

exemplu-social-media-Twitter-pentru-brand-5

exemplu-social-media-Twitter-pentru-brand-6

exemplu-social-media-Twitter-pentru-brand-7

exemplu-social-media-Twitter-pentru-brand-8

exemplu-social-media-Twitter-pentru-brand-9

>> Întreaga discuție pe Twitter.

3 moduri prin care poți să fii la curent cu noutățile SocialWeb.roabonează-te prin e-maillike SocialWeb fan page sau abonează-te prin RSS. :)

>>> Cum să fii la curent cu tot ce scriu pe SocialWeb.ro: Facebook, RSS sau e-mail.