Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+

Facebook a făcut o nouă modificare de algoritm.

În ultimele luni (jumătate de an să fie?), am observat atât eu, cât și alți utilizatori pe care îi urmăresc pe Facebook că reach-ul posturilor de tip text e mult mai mare față de poze sau link desfășurat.

Ei bine, astăzi am citit pe TechCrunch că ne întoarcem la posturile media și link care vor avea un reach mai mare față de cele text.

Și vor avea prioritate la afișare posturile text de la utilizatori.

La pagina (paginile) pe care le administrați voi ați observat schimbările astea?

Din observațiile mele mai includ (și vă rog să mă contraziceți dacă n-am dreptate) că dacă am interacționat cu o anumită pagină (în special am observat că dacă intru pe o pagină să văd ce a mai postat) îmi sunt incluse update-urile în newsfeed.

La fel și la prieteni, dacă intru pe profilul unui utilizator cu care sunt prietenă, începe să îmi apară updateurile în Newsfeed.

Photo credit: Franco Bouly / Foter.com / CC BY-ND

>>> Cum să fii la curent cu tot ce scriu pe SocialWeb.ro: Facebook, RSS sau e-mail.