Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+

Ultimii 15 ani au schimbat complet piața media. Evoluția internetului a dat peste cap presa scrisă și tirajele ei. Apoi apariția smartphone-urilor a schimbat modul în care oamenii consumă știrile. Și după ce piața media a început încet (poate prea încet) să se adapteze la noile tendințe, acum au de-a face cu softurile de ad-blocking. Evident, că și ei au avut contribuția lor la apariția acestor softuri pentru că bombardează utilizatorii cu mult prea multe ad-uri.

Dar cum stă situația concret și cu cifre la nivel global.

  1. Polonia – 38% din utilizatorii online care folosesc soft de ad-blocking
  2. Grecia – 36%
  3. Turcia – 31%
  4. Franța – 30%
  5. Spania – 28%
  6. Germania – 25%
  7. SUA – 24%
  8. Canada – 22%
  9. UK – 21%
  10. Brazilia – 21%
  11. Italia – 20%
  12. Japonia – 10%

cat-este-de-folosit-ad-blocking-ul-la-nivel-global

sursa

>>> Cum să fii la curent cu tot ce scriu pe SocialWeb.ro: Facebook, RSS sau e-mail.